bazarnews

کد خبر: ۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس در گفتگو با بازار نیوز؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص موضوع فسادهای مالی و حقوق های نجومی گفت: به اعتقاد من باید بعد از اعلام اسامی مفسدان مالی، آنها را در ملا عام شلاق زد.
باید مفسدان مالی را در ملا عام شلاق زد/ با مسئولین متخلف با قاطعیت برخورد شودولی اله نانوا کناری نماینده مردم مازندران در مجلس در این خصوص به خبرنگار بازار نیوز اظهار داشت: باید ضمن اینکه مفسدان مالی را شلاق زد، در رسانه های ارتباط جمعی آنها را معرفی و با مهر بر پیشانی آنها را انگشت نمای جامعه کرد.

وی اضافه کرد: اگر در رده مسئولین این تخلف اثبات شود، باید مهر خاطی بر پیشانی آنها زده شود تا برای جامعه درس عبرت شوند. پس باید با قاطعیت با آن ها مبارزه شود.

نانوا کناری در خصوص راهکار عملیاتی کمیسیون اقتصادی برای برخورد با مفسدان مالی اضافه کرد: مرکز پژوهشهای مجلس اقداماتی قابل قبولی در این خصوص انجام داده و کمیسیون اصل 90 و هیات رئیسه این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنند، ضمن اینکه بعد از مطرح شدن این موضوع در صحن علنی مجلس تصمیمات جدی برای مبارزه با آن هم در دستور کار قرار گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پاسخ به این سوال که چرا کمیسیون امنیت ملی اسامی متخلفان را اعلام نمی کنند؟ گفت: بنده معتقدم تا اتهام وارده اثبات نشود نباید اسم کسی را به صورت علنی مطرح کرد. تخلف با جرم فرق می کند پس تا زمانی که این مسئله اثبات نشده، نباید آبرو و کرامت کسی را به سخره گرفت.

وی اضافه کرد: موضوع مبارزه با فساد یک بحث کلی است و به بانک و یک نهاد خاصی ارتباطی ندارد. باید با مسئولین و هر ارگانی که تخلف آنها احراز شده با قاطعیت برخورد شود و با مهر بر پیشانی آنها را در بین آحاد مردم انگشت نما کرد.

نماینده مردم مازندران گفت: باید با خاطیان صندوق بازنشستگی، حقوق های نجومی و اختلاس 3 هزار میلیاردی مبارزه کرد و از هر کسی خطایی رخ دهد با قاطعیت برخورد شود. باید مسئولین روی این موضوع پافشاری کنند ضمن اینکه به بی اعتمادی که در بین مردم ایجاد شده، باید پاسخ داد. در مجموع ما منتظریم که این اسامی اعلام شود و خواهان جدی این موضوع هستیم.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: