bazarnews

کد خبر: ۲۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مسعود شکوهی در خصوص برگزاری دوره های جدید ضمن خدمت از آموزش غیرحضوری «تفسیر آیات قرآن» با حضور ۵۰۰ هزار فرهنگی خبر داد.
بازار نیوز - مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش از اجرای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت، در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تقویت ایمان و توانمند سازی مربیان پرورشی و فرهنگی خبر داد.

مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت مجازی در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر تقویت ایمان، بصیرت دینی و باور به ارزش‌های انقلاب اسلامی و  توانمند سازی مربیان جهت حمایت آگاهانه از این ارزشها، در برنامه‌های تربیتی و فعالیت‌های پرورشی است .
وی تصریح کرد: دوره‌های ضمن خدمت با رویکرد پرورشی و فرهنگی توسط کارگروه برگزاری دوره‌ها در قالب تولید محتوای الکترونیکی طراحی و تدوین شده است که تا این زمان، دوره آموزشی تخصصی  فعالیت‌های مکمل آموزشی و پرورشی با موضوع «ماهنامه‌های تربیت»، با ۱۲۰ هزار نفر شرکت کننده به تعداد ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار نفر ساعت و مرحله اول دوره غیرحضوری آموزشی تفسیر آیات برگزیده (واژه‌های آسمانی) با ۱۰۰ هزار نفر شرکت کننده، به تعداد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ساعت برگزار شده است.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: با هماهنگی‌هایی که با مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات انجام داده‌ایم، مرحله دوم برگزاری دوره ضمن خدمت «واژه‌های آسمانی» در حال انجام است و تا ۱۶ شهریور ماه ۹۶ این دوره به اتمام می‌رسد.

شکوهی اضافه کرد: در این مرحله، ۱۲ میلیون نفر ساعت آموزش انجام می‌شود که تعداد ۵۰۰ هزار نفر از همکاران در این دوره شرکت کرده‌اند؛ ضمن اینکه محتوای الکترونیکی سه دوره آموزشی با عنوان برنامه ریزی و مدیریت فعالیت‌های اردویی، روش تدریس درس تفکر و سبک زندگی و شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان در حال تولید است که با اتمام این مرحله، زمان اجرای مجازی دوره‌های مذکور آغاز خواهد شد. این سه دوره در مجموع ۴۰۰ هزار نفر از همکاران را تحت پوشش قرار خواهد داد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: