bazarnews

کد خبر: ۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
عضو کمیسیون عمران مجلس:
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: نمی توان تمام کاستی ها در اجرای پروژه مسکن مهر را ناشی از کم‎کاری دولت دانست اما به دلیل پیچیدگی پروژه مسکن مهر دولت نتوانست به تمام تعهداتش عمل کند.
بازار نیوز -  افضلی با بیان این که نمی توان تمام کاستی ها در اجرای این پروژه را ناشی از کم‎کاری دولت دانست تصریح کرد: برخی از این واحدها در بخش‎های مختلف درگیر مسائل خاصی هستند که حل آن ها از دست دولت خارج است.

افضلی همچنین در خصوص وعده های رییس دولت و همچنین شخص وزیر راه و شهرسازی مبنی بر پایبندی به امور مسکن مهر و اتمام آن طی دو سال اظهار داشت: مجلس نسبت به همه افرادی که در این پروژه ذینفع هستند و باعدم  تحویل به موقع  واحد خود ،متحمل زیان شده‎اند مسولیت دارد و در کمیسیون عمران مجلس هم پیگیر روند اجرای این پروژه هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که کمیسیون عمران  جهت پیگیری مشکلات موجود در این پروژه چه برنامه ای را در پیش دارد و  آیا ممکن است طرح سوال از وزیر در دستور کار باشد یا خیر گفت:بخش عمده‎ای از مردم بویژه اقشار کم درآم درگیر تامین مسکن هستند و با توجه به اهمیت این موضوع مجلس توجه جدی به این بخش دارد.

افضلی با بیان این که رویکرد مجلس ضمن همگرا بودن با دولت ورود نظارتی به عملکرد دولت است خاطر نشان کرد:اگر در زمان باقیمانده تا فعالیت دولت مشکل خاصی در این بخش به کمیسیون ارجاع شود، آماده هستیم تا به طور جدی ورود کنیم.

نماینده مردم اقلید در مجلس دهم با بیان این که مسکن مهر همواره از موضوعات مطرح در جلسات کمیسیون عمران با اخوندی و سایر مسئولین در وزارت راه و شهرسازی است، تصریح کرد: با این وجود هیات رئیسه کمیسیون مایل است در این زمینه طرح سوالی را داشته باشد.
وی با اشاره به این که الویت دولت در مدت زمان باقی مانده از کار خود در زمینه مسکن مهر باید اتمام پروژه های نیمه کاره باشد گفت:واحدهایی که عقب ماندگی بیشتری دارند باید  به زمان دیگری موکول شوند. 

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است پروژه مسکن مهر در اینده گریبان‎گیر دولت دوازدهم شود اظهار داشت: احتمال این موضوع ضعیف است و امیدواریم پرونده این پروژه تا پایان دولت یازدهم بسته شود.

گفتنی است در جدیدترین اظهارات مسولان وزارت راه اتمام پروژه مسکن مهر تا پایان سال 95 امری غیرقابل انجام توضیح داده شده و گمانه‎زنی‎ها حکایت از این دارد که مسکن مهر تا پایان سال 97 به اتمام نمی‎رسد.
آریا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: