bazarnews

کد خبر:13960121245727129
تاریخ انتشار:24 فروردین 1396 - 10:25

سمینار کسب و کار رویایی به زودی توسط گروه آموزشی و مشاوره تدبیر فردا برگزار می‌شود که در طی آن روش‌های کسب درآمد از طریق تولید محصولات آموزشی، راه اندازی کسب و کار اینترنتی و آموزش و مشاوره آموزش داده می‌شود. علی جاوید، مدیر این گروه در طی مصاحبه‌ای به تشریح اهم مطالب این سمینار پرداخت.


به گزارش روابط عمومی گروه آموزشی و مشاوره تدبیر فردا، علی جاوید، مدیر این مجموعه، سرمایه کم و یا عدم تجربه را مانعی برای توسعه کسب و کار مبتنی بر آموزش نمی‌داند. وی بر این باور است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان از مهارت‌های عادی و رایجی که در گذر زمان به دست آورده‌ایم، کسب و کاری پول‌ساز و موفق ایجاد کرد. این گروه همچنین به زودی، سمیناری را با عنوان کسب و کار رویایی یا اساتید پول‌ساز در دست برگزاری دارد که علی جاوید، در این مصاحبه به مهمترین موارد و مزایای حضور در آن می‌پردازد.

 

جناب جاوید ابتدا خود را معرفی کنید؟

من علی جاوید هستم؛ دانش آموخته دوره عالی مدیریت DBA و مدیر گروه آموزشی و مشاوره ای تدبیر فردا، مدرس و مشاور در حوزه بازاریابی و کسب و کار.

 

لطفا در مورد سمینار کسب و کار رویایی توضیح دهید؟

همانطور که از عنوان سمینار مشخص است ما در این سمینار کسب و کاری را معرفی می کنیم که می تواند زندگی شرکت کنندگان را متحول کند. در واقع ما راه اندازی کسب و کار در حوزه آموزش را در این سمینار معرفی می کنیم. متاسفانه باید بگویم دیگر دوران کارمندی سپری شده و اکنون باید به دنبال کارآفرینی باشیم و راهکار خروج کشور ما هم از بحران بیکاری این است که به سمت کارآفرینی برویم. یکی از کسب و کارهایی که با سرمایه بسیار کم می توان راه اندازی کرد کسب و کار مبتنی بر آموزش است. در این سمینار ما روشی را معرفی می کنیم که هر کسی که تخصص یا مهارتی دارد می تواند آن را به یک کسب و کار پولساز تبدیل کند.

 

آیا واقعا فقط داشتن یک تخصص یا مهارت برای راه اندازی کسب و کار کافی‌ست؟

مطمئنا کافی نیست. اما می‌توان با تلاش و تمرین و مهیا کردن شرایط اولیه این مهارت و تخصص را به یک کسب و کار تبدیل کرد. هر کسی که مهارت یا تخصصی در هر زمینه‌ای داشته باشد می‌تواند با تبدیل دانش و مهارت خود به کتاب، محصولات صوتی و تصویری، مشاوره، همایش و یا سمینار، یک کسب و کار پولساز راه اندازی کند.

 

برای راه اندازی کسب و کار مبتنی بر آموزش چقدر باید سرمایه‌گذاری انجام شود؟

این کسب و کار نیاز به سرمایه مادی چندانی ندارد و هر کسی که یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ و یک خط اینترنت و گوشی موبایل داشته باشد، در واقع ملزومات اولیه و اساسی برای راه‌اندازی این کسب و کار را دارد و اگر اصولی و درست حرکت کند چه بسا درآمد او با همین تجهیزات می‌تواند درآمد بالایی باشد.

 

این سمینار چه زمانی برگزار می شود و چگونه می‌توان در این سمینار ثبت‌نام کرد؟

این سمینار در روز جمعه 22 اردیبهشت ماه 96 در تهران برگزار می شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام در این سمینار می‌توانند به آدرس:  tadbirefarda.com/seminar مراجعه و یا با شماره 02122836115 تماس بگیرند. همچنین شماره 09102304080 در تلگرام آماده دریافت پیام‌ها و هماهنگی ثبت‌نام خواهد بود.

 

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی