bazarnews

کد خبر:13961017275048163
تاریخ انتشار:18 دی 1396 - 13:46
سامانه مدیریت پروژه زرافه را بشناسید؛

نرم‌افزارهای مدیریت پروژه با کارکردهای خود امروزه عامل موفقیت اجرای پروژه‌ها به حساب می‌آیند. زرافه نیز یکی از این نرم‌افزارهاست که توانسته نظر مثبت کاربران را به خود جلب کنید

معرفی یک نرم افزار مدیریت پروژه

مدیریت پروژه که یکی از زیرشاخه‌های مهم و پرکاربرد علم مدیریت است، امروز در زمینه‌ها و عرصه‌های مختلف شامل حوزه‌ی دفاعی، مهندسی، مخابرات و ساخت و ساز ورود و تکامل پیدا کرده است. به طور کلی مدیریت پروژه را می‌توان استفاده از دانش و تخصص، تکنیک و مهارت‌های لازم و حداکثر منابع موجود در جهت به انجام رسانیدن یک هدف مشخص دانست. اصول و پایه‌های اصلی مدیریت پروژه عبارت است از سه عنصر زمان، هزینه و کیفیت. بدین معنی که مدیریت پروژه را می‌توان هنر به انجام رساندن پروژه در کم‌ترین زمان، مناسبت‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت دانست.

یکی از مهم‌ترین تحولات حوزه‌ی مدیریت و کنترل پروژه، ورود و گسترش نرم‌افزارهای مدیریت پروژه است. نرم‌افزارهای مدیریت پروژه با قابلیت‌ها و کاربردهای خود عناصر موفقیت یک پروژه را فراهم می‌آورند. از ویژگی‌های مشترک این نرم‌افزارها می‌توان به مدیریت وظایف، مدیریت هزینه‌ها، زمان‌بندی دقیق، ارتباط میان اعضای گروه و... اشاره کرد.

با گسترش و تنوع حوزه‌های مدریت پروژه بازار نرم‌افزارهای مدیریت پروژه نیز گسترده شده است و ممکن است کاربران برای انتخاب نرم‌افزار مناسب خود با سردرگمی مواجه شوند، نرم‌افزار مدیریت پروژه زرافه باویژگی‌ها و امکانات خود توانسته کاربران حوزه‌های مختلف همچون صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، دانشجویان، محققین و ... را به خود جلب کند. قیمت مناسب و امکانات متعدد از جمله دلایل اقبال مشتریان به سامانه مدیریت پروژه زرافه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از نسخه دموی نرم‌افزار که به‌صورت رایگان طراحی شده است می‌توانید به وب‌سایت نرم‌افزار مدیریت پروژه زرافه مراجعه کنید.

 





انتشار محتوا:اخبار رسمی