bazarnews

کد خبر: ۱۰۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
بازنشستگان فرهنگی و مال‌باختگان ثامن الحجج امروز همزمان با روز تقدیم لایحه بودجه سال 96 کل کشور در مقابل مجلس تجمع کردند.
بازار نیوز - این گروه که تعداد آنها چند صد نفر تخمین زده می شد از معلمان بازنشسته سراسر کشور بودند به تهران آمدند و مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. این تجمع از ساعت ده صبح آغاز شد و از روزهای قبل در شبکه‌های مجازی توسط بازنشستگان سازماندهی شده بود.
 
بازنشستگان فرهنگی می‌گویند: نسبت به پایین بودن مستمری معلمان بازنشسته معترضیم و خواستار رفع تبعیض بین بازنشستگان آموزش و پرورش و بازنشستگان سایر ارگان‌ها و ادارات دولتی هستیم.
 
در ماه‌های گذشته فرهنگیان بازنشسته بارها مقابل مجلس تجمع کرده و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شده‌اند.
 
همزمان با این تجمع، گروهی از مالباختگان و کارمندان موسسه مالی ثامن الحجج مقابل مجلس جمع شدند تا از مسئولان بخواهند درباره وضعیت آنها چاره اندیشی شود.
 
این افراد که خواستار رسیدگی به پرونده موسسه ثامن الحجج (ع)بوده و پلاکاردهایی در دست داشتند که از مسئولان می خواستند از آنها حمایت کنند.
خبرآنلاین
 
تجمع اعتراض آمیز بازنشستگان و مال‌باختگان موسسه ثامن‌‌الحجج + عکس 
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۵
0
0
خودشون مجوز تأسیس بانک وموسسه بانکی میدندخودشون هم جمع میکنند عجب عدالتی به داد مردم برسید کشور قوه قضائیه ندارد
رحمت بخشایش
|
United States
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
عیب کار این است که قانون اجرا نمی شود.مجلس تصویب میکند که حقوق باید با تورم هماهنگ باشد .این متن قانون است ولی اول بانک مرکزی رقم صحیح راجع به تورم نمیدهد و معذالک دولت همین رقم را هم رعایت نمی کند.انقلاب که شد محیط اسلامی شد و اکنون حدود 40 سال میگذرد.هیچ عذری با این فاصله زمانی پذیرفته نیست..درباره موسسات مالی که هر روز اسمی دارد ولی ماهیت همان مضاربه است در دهه 70 انان را گرفتند و مقدم شان را اعدام کردند.باز در دهه 80 کسانی برای همین کارتابلو زدند در حال تشکیل تحت نظارت بانک مرکزی و تا 94 کار کردند و تا1000 شعبه دایر کردند کسی جلوگیری نکردتا پول مردم را با نرخ های بالا جذب کردند ان وقت بانک مرکزی نه دفعتا که متدرجا وارد عمل شد و از تبلیغات منفی و امضا گرفتن از شورای امنیت ملی و کمک گرفتن از تهدید مقامات مالیاتی شروع کرد و مرتب میگفت حق سپرده گذاران را پاسداری می کنیم حالا یک سال گذشته است و با بی قانونی برخی سپرده ها صد در صد و برخی تا 35 ملیون استرداد شده وبقیه هیچ .و در عین حال مدعی پیشرفت 99 در صدی هستند. دولت انقلابی که بانک ها را در اول انقلاب روی مصالح ملی کرد حالا چرا این موسسات را که مضر قلمداد میکند ملی نمی کند وجان مردم سپرده گذار را به لب می رساند؟ نماینده سابق که وزیر هم بوده و رفته درس اقتصاد خوانده مردم را حریص و طماع معرفی میکند و تصور می فرماید که مسئله را حل کرده است.مردم که همه تاجرنیستند و قادر نمی باشند با سرمایه کم خود واحد تولیدی دایر کنند ایا نباید در مملکت امکان آن باشد که سرمایه های پراکنده جمع شود و با آن کار های حیاتی برای ترقی انجام شود؟نمایندگان مجلس هم هر یک چیزی می گویند و ان هیئت برگزیدگان ملت با ان تشکل ها که دارند توان خود را بکار نمی برند.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: