bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
«رضوانی‌فر» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس‌کل سازمان گمرک ضمن تایید خبر واردات خودرو‌هایی با قیمت بیش از ۲۰ هزار دلار توسط فوتبالیست‌ها، به تشریح جزئیات این موضوع پرداخت.

واردات خودرو فوتبالیست‌ها با شرایط خاص انجام شد+ فیلم

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ شب گذشته(شنبه۲۱ مرداد) «جلال رشیدی کوچی» نماینده شهرستان مرودشت با انتشار متنی کوتاه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، نسبت به واردات رانتی خودرو توسط فوتبالیست‌ها انتقاد کرد. در این توییت نوشت" با ترخیص خودرو‌های فوتبالیست‌ها مشخص شد اگر بخواهند در چند روز قانون مصوب خودرشان را دور می‌زنند، خودرو‌های بالای ۲۵۰۰ cc و بالای ۲۰ هزار دلار را وارد می‌کنند و ماشین ۵ میلیاردی را به قیمت‌های فضایی ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان معامله می‌کنند. انگار در این مملکت فقط مردم غریبه‌اند.


اکنون «محمد رضوانی فر» رئیس‌کل گمرک ایران در گفتگو با بازارنیوز این خبر را تایید کرده و پیرامون آن توضیح داد: واردات خودرو توسط فوتبالیست‌‎ها بر اساس مصوبه هیئت دولت و با مجوز خاصی انجام شده و تعداد آن هم فقط  ۸ دستگاه بوده که از میان آن‌ها تنها ۳ دستگاه اتومبیل با شرایط خاص و بدون در نظر گرفتن سقف‌های قانونی مرتبط با آیین‌نامه واردات خودرو، ترخیص شده است.


رئیس‌کل سازمان گمرک تصریح کرد: علاوه  فوتبالیست‌ها، برخی دستگاه‌های دولتی مانند سازمان انرژی اتمی، نیرو‌های مسلح، اورژانس و وزارت بهداشت هم از جمله بخش‌هایی هستند که به صورت موردی مجوز واردات خودرو با شرایط خاص را دریافت می‌کنند.





پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: