bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو با اشاره رکود این بازار در شب عید و وقفه 10 روزه در خرید و فروش، از احتمال افزایش قیمت در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

گروه صنعت، معدن و تجارت- سعید ترکاشوند؛«اسد کرمی» رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین شرایط این بازار در شب عید اظهار کرد: وضعیت فعلی بازار خودرو نسبت به ماه‌های قبل هیچ تغییری نکرده و همچنان در شرایط رکودی خود به سر می‌برد. اکنون نزدیک به ۱۰ روز است که هیچ خرید و فروشی انجام نمی‌شود.

احتمال افزایش قیمت خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو همچنین درباره تغییرات قیمتی خودرو‌ها هم گفت: ۵ الی ۶ روز قبل قیمت ارز با جهش همراه شد و به تبعیت از این موضوع، قیمت خودرو هم افزایش پیدا کرد. اکنون از زمانی که قیمت دلار کاهش پیدا کرده، قیمت خودرو‌ هم با کاهش ۲۰ درصدی همراه شد و الان در همان محدوده قیمتی در رکود به سر می‌برد.


وی درباره عرضه خودرو توسط خودروسازان هم توضیح داد: آن‌ها در یک مقطع زمانی برای تعدادی از خودرو‌های داخلی ثبت نام انجام دادند، اما در زمان تحویل نوع خودرو‌ها را جا به جا کردند.


اسدی همچین درباره تغییر قیمت در سال ۱۴۰۳ هم گفت: با توجه به شرایط تورمی اقتصاد کشور، زیان و بدهی خودروسازان و همچنین روال هر سال، احتمال می‌رود که بعد از عید و در اردیبهشت ماه با افزایش قیمت خودرو مواجه خواهیم بود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: