bazarnews

کد خبر: ۱۱۳۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
نایب رییس مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر راه را در شرایط فعلی پاک کردن صورت مساله عنوان کرد و گفت که تیم فعلی وزارت راه می‌تواند نسبت به بررسی و حل مشکلات فعلی این وزارتخانه اقدام کند.
بازار نیوز - مسعود پزشکیان با تاکید بر این که «معتقدم نمی‌توان مملکت را با بی‌عدالتی اداره کرد»، درباره سقف درآمد پزشکان گفت: با تعرفه‌هایی که پیش‌بینی شده ممکن است برخی پزشکان خصوصی تا دو میلیارد تومان در ماه هم درآمد داشته باشند و این بسته به تخصص، محل و موقعیت آنها دارد.
 
نایب رییس مجلس شورای اسلامی که در مراسم افتتاح دفتر سایت انصاف نیوز به پرسش‌های اعضا پاسخ می‌داد، در ادامه‌ی پاسخ به پرسشی درباره‌ی حقوق‌های نجومی و نابرابری در حقوق‌ها، با بیان این که «مگر بیکاری و حقوق نجومی در این دولت اتفاق افتاد؟ این روند از پیش از این دولت به وجود آمده بود»، گفت: در حالیکه بیشتر جوان‌ها در کشور ما بیکار هستند و بازنشستگان بین یک میلیون تا یک میلیون و دویست هزار تومان حقوق می‌گیرند یا سرداران بازنشسته جنگ 1 میلیون و 500 هزار تا 1 میلیون و 800 هزار تومان حقوق دریافت می‌کنند چنین پرداخت‌هایی منصفانه نیست.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابوعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
0
0
با عرض سلام و ادب و احترام با این تفاسیر می دانیم برخی از مدیران چند برابر برخی از این پزشکان هم درس خوانده اند و هم وقت می گذارند آن وقت هیاهو هایی درست می کنند به نام حقوق نجومی واقعاً که!
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: