bazarnews

کد خبر: ۱۱۵۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت مخالفت کردند.
بازار نیوز - نمایندگان مجلس  در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (یکشنبه) و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم ماده ۳۴ این لایحه درباره تعیین سقف برای پاداش پایان خدمت کارکنان دولت را مورد بررسی قرار دادند که در آن آمده بود پاداش پایان خدمت کارکنان دولت حداکثر معادل ۷ برابر حداقل حقوق و مزایا در ازای هر سال خدمت تعیین می شود.
 
در جریان بررسی این ماده اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان و عضو کمیسیون آموزش مجلس پیشنهاد حذف این ماده را مطرح کرد که نمایندگان با ۱۱۷ رای موافق، ۷۶ رای مخالف و سه رای ممتنع از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر، به حذف این ماده از متن لایحه برنامه ششم رای دادند و بر این اساس با تعیین سقف برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان مخالفت کردند.
 
در جریان بررسی این ماده و پیش از رای گیری برای حذف آن علی لاریجانی رئیس مجلس نیز ارجاع این ماده به کمیسیون تلفیق را به رای گذاشت که نمایندگان با ۸۰ رای موافق و ۱۱۲ رای مخالف از مجموع ۲۰۳ نماینده حاضر با ارجاع آن به کمیسیون مخالفت کردند و در ادامه این ماده را از متن لایحه برنامه ششم حذف کردند.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسکندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
بله از همان ابتدای کار هم این قضیه قابل پیش بینی بود.
وقتی آقای وزیر نفت به کارکنان مجموعه خودش اعلام میکند که فعلاٌ برای بازنشستگی عجله نکنید معنایش این است که این مصوبه کمیسیون تلفیق از نظر لابی نفتی یک نوع کشک بادمجان است وبه هیچ عنوان به مقصد نخواهد رسید.
بابا جان چرا ما واقعیتها را به مردم نمیگوییم؟ چرا نمیگوییم که قوانین مملکت توسط لابی نفتی تعیین میگردد.
مگر نبود قانون مدیریت خدمات کشوری که قرار بود شامل وزارت نفت و شرکتهای تابعه و وابسته به آن باشد دیدید که چگونه با لابی گری مافیای نفتی کارکنان وزارت مذکور وشرکتهای تابعه آن از شمول قانون مستثنی گردیده و امروز بیشترین آمار حقوقهای نجومی متعلق به همین وزارت و شرکتهای تابعه آن است.
پس باید به این نتیجه برسیم که این همه آدم وعالم در مجلس وهیات دولت نشسته درواقع هیچکاره هستند واین لابی نفت ووزیر آن است که حرف اول را میزند واین همه آرایی که مردم به آقایان میدهند که بروند ودر مجلس بشینند وقانون تصویب بکنند در واقع خودمان را گول می زنیم وبس. نتیجه اش را همین است که مشاهده مینمایید
حمید موریان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
0
وقتی کارکنان شرکت ملی نفت برای پاداش بازنشستگی مبلغ یک میلیارد وسیصد میلیون تومان دریافت مینمایند چگونه ممکن است لابی نفتی که در کلیه قوانین مملکت حرف اول را میزند اجازه دهد که این مصوبه کمسیون تلفیق به سرانجام برسد واین در حالی است که تعداد زیاد از نمایندگان محترم مجلس پس از اتمام مدت نماینگیشان عازم شرکت ملی نفت خواهند بود.

یادمان نرفته که وزیر نفت در واکنش به مصوبه مذکور از همان روزهای اول به همکارانش گفته بود که برای بازنشستگی عجله نکنید!معنی آن این است که این مصوبه فقط جنبه عوام فریبی ولاپوشی در قضیه حقوقهای نجومی است وبس ولابی نفتی به هیچ عنوان اجازه به اجرا درآمدن آن را نخواهد داد
الموتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
به نام خدا
سلام آقای حاجی بابایی
یادت نره شما یک معلم هستی.ساده و ظاهربین اما ...
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: