bazarnews

کد خبر: ۱۴۹۵۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
سپرده گذاران کاسپین به دلیل اینکه مدت هاست نتوانسته اند با تلاش و تقلا به پول خود برسند چند هفته ایست اقدام به تجمع مقابل ساختمان مرکزی این موسسه و بانک مرکزی کرده و امروز به مجلس رفته اند.
بازار نیوز - جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی با سر دادن شعارهایی در اعتراض به رئیس کل بانک مرکزی، خواستار تعیین تکلیف سپرده گذاری شان در این موسسه مالی و اعتباری شدند.در ادامه می توانید تصاویر این تجمع را که توسط خبرنگار بازار نیوز تهیه شده است ملاحظه فرمائید.

تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران کاسپین مقابل مجلس

تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران کاسپین مقابل مجلس

تجمع اعتراض آمیز سپرده گذاران کاسپین مقابل مجلس
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
مسئولان و مقامات دولتی

مردم ایران اسلامی با دیدن و اعتماد به مجوز موسسه ""مجاز کاسپین ""به تاریخ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ و ثبت نام آن در سایت بانک مرکزی که کاسپین مجاز بوده و پنجمین موسسه مالی مجاز در سایت بانک مرکزی می باشد پول و سرمایه های خود را به امانت در آن گذاشته‌اند،
ولی چرا با اعتماد ملی اینگونه مسولان بازی کردند و مردم رو با مجوز فریب دادند؟؟!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
مردم ایران با مجوز حاکمیتی بانک مرکزی جهت "موسسه مالی کاسپین"بعنوان پنجمین موسسه مجاز کشور در سایت بانک مرکزی و فرابورس ایران ثبت مجوز به مورخ ۱۳۹۴/۱۲/۲۷ و با دیدن مجوز و لیست اسامی موسسات مجاز در سایت بانک مرکزی و به اعتماد به مجوز آن موسسه سپرده گذاری کردند ..........در واقع توسط بانک مرکزی اغفال و فریب داده شده اند.
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
پول مردم بیچاره رو خوردن و عوضی جوابگو باشن نیروی انتظامی رو میفرستن رو سرشون و متاسفیم که نیروی انتظامی عوض اینکه طرف مالباختگان باشه طرفدار چپاولگرانه.....!!!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
کاسپین اگر نتواند بدهی اش را بدهد، ورشکست نشده؛ از بدو تولد، ورشکست بوده و این قضیه روند طبیعی حقوقی و بانکی ندارد؛ بلکه یک کلاهبرداری عظیم با مشارکت بانک مرکزی و شخص سیف رخ داده است. چرا؟

چون جناب سیف، از فرط تدبیر!! به چند تعاونی بحرانی و واجد زیان چون بدرتوس و الزهراء و پیوند و فرشتگان (که واجد افزون بر پنجاه درصد سهام کاسپین است) مجوز رسمی داده و حدود ۹ ماه به چند تعاونی منحله و ورشکسته اجازه داده که با تابلو و مجوز کاسپین و با مانور متقلبانه، به نام کاسپین و برای خود، اخذ سپرده جدید کنند!!

یعنی چه؟

یعنی کجای دنیا بانک مرکزی به یک مؤسسه مالی بدون مجوز و نیز ورشکسته، مجوز می دهد؟ بعد، وقتی ۹ ماه مردم را مجددا چاپید، می آید و می گوید؛ (چهار هزار از هشت هزار میلیارد تومان سپرده مأخوذه نیست؟!!!!).

رسانه ها یا توان فهم این تخلف/تقلب/کلاهبرداری عظیم و نقش دولت را ندارند یا جرأت بیانش را ندارند.


لذا در مورد کاسپین، آدرس اشتباه ندهید؛ واقعیت این است؛

کلاهبرداری و تاراج ۹ ماهه مردم، در بستر تقصیر و تخلف دولت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
سلام. خودمونیم اروپا و امریکا غارتگر و دزد و منفعت طلب و همه شون هم غیر قابل اعتماد و ... چطوری انتظار دارین وقتی بانک مرکزی ِ دولت تدبیر و امید زیر مجوز خودش می زنه و به مردم خودش رحم نمی کنه سرمایه گذاران اروپائی و امریکائی و ژاپن و کره و .... اطمینان کنن و بیاین سرمایه گذاری کنن ؟! ایکاش دولت تدبیر و امید به اندازه یک جو عقل داشت ( شرافت پیشکش ).
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
سلام. چرا نامه های های قاضی پور نماینده مجلس رو که بانک مردم کگذاشته و حتی خبر ملاقاتش با سیف و فرشاد حیدری رو نمی ذارین ؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: