bazarnews

کد خبر: ۱۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
به زودی انجام خواهد شد:
بنابر تصمیمی که اعضای بانک فدرال آمریکا و جنت یلن گرفته اند احتمالا به زودی بانک فدرال ایالات متحده نرخ بهره را در آمریکا افزایش خواهد داد.
بازار نیوز - بانک فدرال ایالات متحده  و جانت یلن احساس می کنند که مدت زمان طولانی منتظر ماندن غیر عاقللانه است. چند سیاستگذاران فدرال رزرو گفتندکه ممکن است نرخ بهره  به زودی افزایش  یابد و باید شغل و آمار مربوط به تورم  همگام  با انتظارات باشند  . این با توجه به  جلسه فدرال رزرو در روز چهارشنبه منتشر شده است. بسیاری از شرکت کنندگان این دیدگاه  را داشتند که ممکن است بالا بردن نرخ وجوه فدرال دوباره به زودی مناسب باشد ، اگر اطلاعات ورودی به بازار کار و تورم  همگام  و یا قوی تر از انتظارات فعلی باشند.

 جانت یلن گفت مدت زمان طولانی صبر کردن   برای  بالا بردن نرخ  بهره عاقلانه نیست.این یک نشانه قوی است که بانک مرکزی در مسیر در نظر گرفتن افزایش نرخ دوباره در تابستان باقی مانده است. قیمت  سهام ایالات متحده در حاشیه سقوط پس از انتشار بود و بازده در بدهی های دولت آمریکا نیز کاهش یافته است. انتظارات در زمانی که بانک فدرال نرخ را افزایش دهد کمی تغییر  خواهند کرد و سرمایه گذاران  اولین حرکت را در ماه می پیش بینی می کنند که با توجه به داده های آتی ارائه شده توسط  گروه سی ام ای می باشد.در میان اعضای رای  دهنده به طور کلی، ضرورت بسیار کمتری برای افزایش نرخ بهره وجود داشت، زیرا  بسیاری تنها یک ریسک  متوسط ​​  را در نظر می گیرند که تورم  را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و بانک فدرال  زمان کافی دارد  اگر فشار ی از قیمت پدید آمد.
اکونومیست
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: