bazarnews

کد خبر: ۱۸۳۲۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
با توجه به پیگیری هایی که از عضو سابق انجمن شویندگان کردیم متوجه شدیم تعطیلی کارخانه داروگر چیزی فراتر از یک شایعه بوده و واقعیت محض است.
بازار نیوز - خبر ابتدایی تعطیلی شرکت داروگر امروز در حالی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شد که در ابتدا شبیه به یک شایعه به نظر می‌رسید. البته پس از مطرح شدن این موضوع عضو سابق انجمن شویندگان از واقعی بودن خبر تعطیلی این شرکت با سابقه به دلیل بدهی‌های بانکی خبر داد. داروگر با بیش از 90 سال سابقه یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی محسوب می‌شود. 

با توجه به این اتفاق به بررسی تبلیغات تلوزیونی این شرکت ایرانی در گذشته پرداختیم. این شرکت تبلیغاتی معروف داشت که به خوبی به معرفی محصولات خود می‌پرداخت. نکته مهم عدم تبلیغ غیر واقعی این شرکت در رسانه بود. نگاهی به این تبلیغ برای بسیاری از افراد ایرانی خاطره‌ها را زنده می‌کند. هرچند خاطرات دیگر برای کارگران بی‌کار کارخانه،‌ نان نمی‌شوند. به امید روزی که بانک‌ها بجای پرداخت وام‌های کلان به واردکنندگان، کمی با تولیدکنندگان مهربان‌تر باشند.
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید
|
France
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
1
به عنوان یکی از مدیران قبلی شرکت هلدینگ کف (داروگر- تولی پرس، تولید دارو...) باید بگویم تعطیلی داروگر از چند سال پیش کلید خورد. در زمانی که به دلایل خصوصی سازی نادرست و یکشبه مجموعه در دوران احمدی نژاد، این شرکت بدون کارشناسی و طی زد و بند هایی به اقای اسماعیلی داده شد. فردی که با هیچ معیاری توانایی این کار را نداشت و با حدف بیشتر محصولات و تعطیلی واحد تحقیق - توسعه و عدم توجه به نوآوری در شراشیبی سقوط قرار گرفت، البته بنظر بنده فرایند ورشکستی مجموعه کف به صورت هدفمند از طرف ایشان و دوستاننشان کلید خورد. به عنوان مثال در یک مورد که به ایشان پیشنهاد محصولات جدید داده شد ایشان گفتند همین محصولات در حال تولید نیز باید تعطیل شوند.
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
1
هموطنان عزیز بیایید یه مدت از محصولات داروگر استفاده کنیم تا : 1- از ورشسکستگی مالی نجات پیدا کند 2- کارکنان آن بیکار نشوند آنها هم سرپرست خانواده هایشان هستند . (((( یا علی ))))))
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
1
چه قدر بد! واقعا جای تاسف داره, ما دهه شصتیها با محصولات داروگر خیلی خاطره داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
1
بیایید یه مدت از محصولات داروگر استفاده کنیم تا .........
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: