bazarnews

کد خبر: ۱۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
تعطیلی سریالی کارخانه های داخلی؛
بعد از تعطیلی کارخانه های داخلی آزمایش، ارج و داروگر حال نوبت به کارخانه روغن نباتی قو در سال 96 که کارگران آن 3 ماه است که حقوق نگرفته اند، رسید.
به گزارش بازار نیوز، 300 نفر از کارگران کارخانه روغن نباتی قو آن هم با قدمتی 60 ساله، 3 ماه است که حقوق نگرفته اند و برای ششمین بار در سال 96 به دلیل بلاتکلیفی، عدم پرداخت مطالبات و مشکلات بیمه‌ای در محوطه کارخانه اجتماع کردند.

یکی از کارگران بیکار شده کارخانه روغن نباتی قو در گفتگو با خبرنگار بازار نیوز گفت: کارگران 3 ماه است که حقوق نگرفته اند، بیمه ها کامل پرداخت نشده و تنها نصف مطالبات عیدی و پاداش کارگران را پرداخت کرده است، ضمن اینکه پاداش پایان خدمت بازنشستگان این کارخانه هنوز به حساب آنها واریز نشده است.

این کارگر در ادامه تاکید کرد: 2 سال که به دلیل نقص در پرداخت حقوق ها تجمع داشته ایم اما متاسفانه تاکنون به نتیجه ای برای رسیدن به حقوق ها نرسیده ایم.

وی در خصوص دلیل اصلی تعطیلی کارخانه در طول این 3 ماه گفت: مدیریت این کارخانه دلیل اصلی را در عدم قدرت خرید کارخانه در مواد اولیه اعلام کرد و با این شرایط مالی باید منتظر بمانیم که ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. هر چند که مدیران این کارخانه از دولت کمک خواسته اند و باید منتظر باشیم تا نتیجه مشخص شود.

گفتنی است؛ کارگران کارخانه روغن نباتی قو با پلاکارد های "بابا دیگر نان ندارد" و "نان دغدغه کارگر" خواستار پرداخت حق و حقوشان شدند.
 



روغن نباتی قو هم تعطیل شد + عکس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: