bazarnews

کد خبر: ۱۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
با دستور رئیس جمهور
رییس جمهوری پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود به جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، ابلاغ کرد.
بازار نیوز - رییس جمهوری پیرو بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌ها برای ارائه برنامه‌ها و بسته‌های اجرایی جهت شتاب بخشیدن به تولید و اشتغال، در نامه جداگانه‌ای به آقای جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر خود را نیز در حوزه وظایف این سازمان، به وی ابلاغ کرد.
 
این ابلاغیه در جهت اجرای شایسته، همه جانبه و جهادی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال 'اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال' و در ادامه اقداماتی که تاکنون در حوزه ماموریت های سازمان اداری و استخدامی در جهت تحقق سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است، صادر شده است.
 
متن نامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به رییس سازمان اداری و استخدامی کشور به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای جمشید انصاری
معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور
پیرو ابلاغ بخشنامه شماره 4243 مورخ 20 فروردین 1396 موضوع ارائه برنامه ها و بسته های اجرایی پیشنهادی آن سازمان برای تداوم و ارتقاء کمی و کیفی فعالیتهای مرتبط با سال 'اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال' بدینوسیله فعالیتهای ویژه دارای اولویت و مدنظر اینجانب در حوزه وظایف آن سازمان را به شرح زیر ابلاغ می نماید. لازم است تدوین برنامه اجرایی این فعالیتها با اولویت در دستور کار قرار گیرد و نتیجه را در زمانهای تعیین شده به اینجانب ارائه فرمایید:
 
'تدوین طرح جامع ساماندهی نیروی انسانی دستگاههای دولتی و تربیت مدیران مستعد و جوان برای آینده کشور با هدف ارتقای بهره وری در دستگاههای اجرایی و ایجاد زمینه مناسب تر برای افزایش رشد اقتصادی و توسعه اشتغال با همکاری وزرا، روسای سازمانها و دستگاههای اجرایی ذیربط حداکثر ظرف مدت 3 ماه از تاریخ این ابلاغ'.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: