bazarnews

کد خبر: ۳۴۵۸۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
عادل الجبیردر تازه ترین اظهارات خود مدعی شده که حریری می‌تواند هر لحظه بخواهد به لبنان بازگردد و این حزب‌الله است که باعث استعفای حریری شد!
بازار نیوز - وزیر خارجه سعودی تاکید کرد، نخست وزیر مستعفی لبنان می‌تواند هر لحظه که بخواهد عربستان را ترک کند. وی در اظهاراتی فرافکنانه مدعی شد، حزب‌الله لبنان او را وادار به استعفا کرد!

 عادل الجبیر،‌ وزیر خارجه سعودی در گفت‌وگو با شبکه سی ان ان، درباره استعفای سعد حریری،‌ نخست وزیر لبنان در اظهاراتی بی‌پایه و اساس ادعا کرد، کاملا روشن بود که حزب الله لبنان او را در هر اقدامی ناکام می‌گذاشت و "زدوبندهای ایران" نظام سیاسی لبنان را ناتوان کرده بود. مساله وجود دولتی است که بتواند به صورت مستقل کار کند اما در لبنان این حزب‌الله بود که تصمیم می‌گرفت و این‌ها باعث شد حریری بگوید دیگر بس است! من این گونه کار نخواهم کرد. ما نیز از این تصمیم حریری به طور کامل حمایت می‌کنیم.

وزیر خارجه عربستان مدعی شد، حزب الله با کارها و "گرفتن افسار امور سیاسی به دست خود و تهدید رهبران سیاسی" حریری را وادار به استعفا کرد.

الجبیر گفت: متهم کردن عربستان به اینکه حریری را مجبور کرده استعفا کند برای ما اهمیتی ندارد.

وی افزود: نخست وزیر حریری می‌تواند هر لحظه که بخواهد عربستان را ترک کند.

حریری روز شنبه در اقدامی غیرمنتظره در حالی که به ریاض فراخوانده شده بود، استعفایش را از ریاض اعلام کرد و در سخنرانی خود ایران و حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد، توطئه‌هایی برای ترورش وجود دارد.

وزیر خارجه سعودی همچنین در حساب توییتر خود درباره حمله موشکی اخیر انصارالله به فرودگاه ملک خالد ریاض نوشت، عربستان هرگز اجازه نخواهد داد امنیتش مورد هدف قرار بگیرد. ما حق پاسخگویی به ایران را برای خود محفوظ می‌دانیم.

وی مدعی شد، مداخله‌های ایران امنیت کشورهای هم‌جوار و امنیت جهانی را تهدید می‌کند.

ائتلاف متجاوز سعودی صبح روز دوشنبه در بیانیه‌ای بسته شدن تمامی گذرگاه‌های دریایی، زمینی و هوایی یمن را به بهانه ممانعت از انتقال سلاح به انصارالله یمن مسدود کرد.

این تدابیر در پی شلیک موشک بالستیک انصارالله یمن به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی ملک خالد بود.
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سکوت دربرابرجنایت ازخود جنایت بدتراست.
دولت روحانی مقصراصلی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای و... سعودی ها درکل منطقه است.
ظریف وزیرخارجه کشورمان مقصراصلی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای و... سعودی ها درکل منطقه است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
عربستان سعودی عامل اصلی شهادت 8 تن از مرزبانان است.
درهرجای مرزهای ایران جنایتی رخ می دهد دست عربستان ومتحدانش درکاراست.
عربستان سعودی درجنایت های تروریست های منطقه وجهان شریک جرم است.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
حامیان داعش مانندعربستان جنایتکارشماره یک باید قبل از داعش نابود شود.
حامیان داعش امارات جنایتکارشماره یک باید قبل از داعش نابود شود.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
شورای امنیت سازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
شورای حقوق بشرسازمان ملل شریک جنایات آل سعود است.
سازمان عفوبین الملل شریک آل سعود است.
مدعیان حقوق بشرازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
کنگره آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
واشنگتن ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
مجلس نمایندگان آمریکا ازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
غرب ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
چند کشورجنایتکارعربی ازتجاوزآل سعود حمایت می کنند.
رژیم جعلی صهیونیستی ازتجاوزآل سعود حمایت می کند.
رژیم جنایتکارآل سعود حامی تفکر تروریستی در منطقه و دنیاست
تروریست هایی مورد حمایت عربستان متحدانش که دست به ترور و انفجار می زنند با حمایت و هزینه ائتلاف ضد مظلومان و مسلمانان به سرکردگی رژ یم جنایتکا آل سعود با حمایت آمریکا وغرب دست به این اقدامات می زنند. رژیم سعودی حامی تفکر تروریستی و حامی مالی آن در منطقه و دنیاست.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
آمریکا تروریسم را زمان اشغال افغانستان بوجود آورد
آمریکا داعش را زمان اشغال عراق بوجود آورد
آمریکا در مبارزه با داعش نقش تماشاگر دارد آمریکا تروریسم را ازسال 2003 زمان اشغال افغانستان بوجود آورد....

در سایه سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر
آل سعود باز هم بر سر مردم یمن بمب خوشهای ریخت
جنگندههای رژیم سعودی در سایه سکوت جامعه بینالملل باردیگر مردم یمن را با بمبهای خوشهای هدف قرار دادند. تاریخ: ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶ داستان استفاده از بمبهای خوشهای در یمن این روزها داستان تکراری شده است چرا که آل سعود به صورت مرتب از این نوع بمبها علیه مردم بیگناه یمن استفاده میکند. این در حالی است که بمبهای خوشهای با توان کشتار بسیار بالا از جمله سلاحهای ممنوعه به شمار میروند. در همین ارتباط، خبر رسیده جنگندههای ائتلاف سعودی مجددا یک بمب خوشهای به منطقه «حریب القرامیش» در استان «مأرب» پرتاب کردهاند. هنوز از جزئیات این حمله وحشیانه خبری منتشر نشده اما به صورت معمول این نوع بمبها غیرنظامیان زیادی را به کام مرگ میفرستند.
استفاده آل سعود از بمبهای خوشهای ساخت انگلیس در یمن، از آذرماه گذشته بسیار خبرساز شده است. «مایکل فالن»، وزیر دفاع انگلیس در 29 آذر گذشته اعتراف کرد «ارتش عربستان، در جنگ یمن از بمبهای خوشهای بریتانیایی استفاده کرده است.» وی گفت مسئولان سعودی نیز تایید کردهاند که در جنگ یمن، از بمبهای خوشهای خریداری شده از بریتانیا در دهه 1980 میلادی استفاده کردهاند. قوانین انگلیس، فروش این نوع بمب به کشورهای دیگر را از سال 2010 به بعد ممنوع کرده است. بمبهای خوشهای، بعد از انفجار تعداد زیادی بمب کوچکتر را در مساحتی وسیع پراکنده میکنند و غیرنظامیان بسیاری را به خطر میاندازند. اعتراف وزیر دفاع انگلیس در حالی صورت گرفته که سازمان عفو بینالملل اوایل خردادماه گذشته در بیانیهای با افشای استفاده عربستان و متحدینش از بمبهای خوشهای در جنگ یمن هشدار داده بود وجود بمبهای خوشهای منفجر نشده، برخی از مناطق یمن را به «میدانهای مین» تبدیل کرده است. کاربرد بمبهای خوشهای بر اساس کنوانسیون مهمات خوشهای مصوب سال 2008 ممنوع بوده و تاکنون 108 کشور جهان این کنوانسیون را امضا کرده و در حدود 100 کشور آن را به تصویب رساندهاند. فرمانده ائتلاف سعودی هم در اینباره گفته، عربستان این بمبها را از آمریکا و انگلیس خریده تا از آنها استفاده کند!.............

چرا دونالد ترامپ بی ادب درمورد حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری تاکنون گرفتن! ولال شده است.
چرا وزیرخارجه بی ادب فرانسه درمورد حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری تاکنون خفه خون گرفتن!
ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه گرفتند و کاری نمیکنند.
چرا مدعیان حقوق بشرسکوت اختیارکرده اند ولال شده اند.
و این درحالی است که سازمانهای بین المللی و مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات نمیکنند. حمایتهای اسرائیل از تروریستهای تکفیری صدای اعتراض ساکنان جولان اشغالی را درآورد
صدها تن از ساکنان منطقه «جولان» سوریه که تحت اشغال رژیمصهیونیستی قرار دارد، در اعتراض به حمایتهای این رژیم از گروههای تکفیری در سوریه، تظاهرات کردند. تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۵ «ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی گستاخانه، بیش از 700 تروریست مسلح را برای اشغال منطقهای در منطقه جولان بسیج و فرماندهی کرده بود اما این عملیات شکست خورد.»......

فهرست اقدامات تروریستی ۱۰۰ سال اخیر آمریکا
تولید، حمایت، همزیستی و مدیریت تروریسم براساس اسناد تاریخی یکی از وجوهات ممیزه سیاست خارجی آمریکا در روابط با ملل و دُوَل خارجی است. آنچه تاریخ در خود ثبت و مقامات آمریکایی به آن اذعان دارند مشخص میکند که منبع و مصدر تروریسم جایی غیر از منطقه خاورمیانه است...

این درحالی است که نتانیاهو عامل اصلی کشتار۲۹۰۰ شهروند فلسطینی، زحمی شدن بیش از۱۹ هزارنفر دیگر وتخریب بیش از۳۲ هزارباب منزل درجریان جنگ غزه است که این اقدامات ازنظرقوانین بین المللی جنایت جنگی به شمارمی رود. کشتارمردم نوارغزه با کدام حقوق بین المللی سازگاراست. اقدام رژیم کودک کش صهیونیستی نوارغزه خلاف اصول انسانی است. سکوت نهادهای بین المللی درمورد نوارغزه حمایت ازجنایتکاران است. سکوت درقبال رژیم صهیونیستها خیانت است. صهیونیستها سگ دست نشانده آمریکا وانگلیس وفرانسه وآلمان است. دست رژیم کودک کش صهیونسیتها وآمریکا وهم پیمانانش دریک کاسه است. رژیم صهیونیستی همان جنایاتی را میکند. که داعش مرتکب میشود. رژیم صهیونیستی مانند آمریکا جنایتکار به هیچ انسانی پایبند نیست. تجاوز رژیم کودک کش به فلسطین براساس هیچ رژیم حقوقی قابل پذیرش نیست. اسرائیلیها بدترازنازی جنایت میکند. گروههای تروریستی درخاورمیانه برای حفظ اسرائیل ایجاد شده اند. سازمانهای بین المللی فقط تماشاگر جنایات داعش و اسرائیل و آمریکا و عربستان و ترکیه و… درمنطقه هستند. دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات آمریکا ومتحدانش تشکیل شود. با انتقاد ازسکوت سازمان مللهای حقوق بشری وشورای امنیت سازمان ملل نسبت به تجاوزگری و کشتارمسلمانان نوارغزه وفلسطین وسوریه وعراق ویمن وافغانستان ولیبی ومصرو...، این نهادها برای بی توجهی به حقوق انسانهای مظلوم منطقه نزد افکارعمومی جهانیان چه پاسخی دارند؟ مدعیان حقوق بشربه نام دموکراسی آدمکشی میکند. کشورهای مدعی حقوق بشربنام دموکراسی به کشورها حمله میکنند. داعش، محصول کاخ سفید است. اردوغان تسلیحات داعش را تامین میکند......

که نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد یا اصل مسئله را درک نمیکند دروغ میگوید یا ازاین موضوع بی اطلاع است.
این درحالی است که مردم، سوریه، لبنان، عراق، یمن ومنطقه به صورت مستقیم وغیرمستقیم توسط سعودیها با حمایت آمریکایی ها، صهیونیستها و کشورهای اروپایی قتل عام میشوند و همچنان نیزادامه میدهد.
عربستان سعودی مانند آمریکا و اسرائیل سیاهترین پرونده حقوق بشر را دردنیا دارد.
عربستان سعودی ناقض حقوق بشراست/ پرورش دهنده تروریست، مدافع حقوق بشرنخواهد بود.
عربستان سعودی به عنوان ناقض حقوق بشر است نمیتواند مدافع آن جهان باشد.
حرف نماینده نجس و حشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل متحد دیگرچه اعتباردارد؟
چه کسی دردنیا باورمی کند نماینده عربستان سعودی نگران حقوق بشردرمنطقه وجهان است؟
عربستان سعودی بیشترین حمایت را ازتروریسم کرد.
عربستان سعودی بیشترین حمایت را از داعش کرد.
عربستان سعودی بیشترین حمایت را از دشمنان دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت کرد.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراه رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا ازتامین کنند گان اصلی تسلیحات و نیازهای مالی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، مخالفان سوری، تکفیریها و تروریستهای منطقه بوده است.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل متحد مورد اعتماد ما نیست/ بلکه یک تروریست است.
امروز خطر عربستان سعودی همه کشورها دنیا را تهدید میکند.
که نماینده بی ادب عربستان سعودی درسازمان ملل متحد چشم خود را برروی واقعیات بسته است ونمی تواند مدعی دفاع ازحقوق بشرباشد.
دیوان کفیری بین المللی باید به پرونده جنایات جنگی عربستان سعودی دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
عربستان سعودی دشمن تاریخی مردم یمن است.
فاجعه منا قتل عام نسل کشی مسلمانان توسط عربستان سعودی بوده است.
درهرجای دنیا جنایتی رخ میدهد دست عربستان سعودی درکاراست.
آمریکا درجنایتهای سعودیها شریک است.
دولت حیوان وحشی آمریکا شریک ریخته شدن خون یمنی هاست.
جنایت سازمان یافته علیه مردم یمن، حقوق بشرکجاست؟
نباید درقبال جنایات عربستان سعودی سکوت کرد.
عربستان سعودی بعنوان بزرگترین ناقض حقوق بشراست حق ندارد درباره حقوق بشر حرف بزند.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل متحد حق صلاحیت دفاع ازحقوق بشر را ندارد.
نماینده عربستان سعودی درسازمان ملل تاکنون احترامی برای زندگی بشری قائل نیست.
کسی که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است جایگاهی درسازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل متحد ندارد/ عربستان سعودی ثابت کرد که دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان وبشریت است.
رژیم جنایتکارآل سعودی، عربستان سعودی را درمدت 7 سال است به اسرائیل دوم تبدیل کرده است.
عربستان سعودی درمدت 7 سال است به همراه صهیونیستها به سرکردگی آمریکا حامی تروریستها درمنطقه ومسئول جنایتهای آنان است.
دربرابر حامیان تروریسم ساکت نخواهیم نشست.
بابائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
تشکر ازارتش یمن
ارتش یمن روز شنبه یک موشک بالستیک به سوی فرودگاه ملک خالد در ریاض شلیک کرد.
استقبال بنده از شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به سوی فرودگاه ملک خالد در ریاض!
ازاین بابت ازارتش یمن تشکر و قدردانی می کنم.
آمریکا درجنایت های سعودی ها شریک است.
امارات درجنایت های سعودی ها شریک است.
سازمان ملل درجنایت های سعودی ها شریک است.
شورای امنیت سازمان ملل درجنایت های سعودی شریک است.
شورای حقوق بشر درجنایت های سعودی ها شریک است.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
درجهان سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای امنیت سازمان ملل وجود ندارد.
درجهان شورای حقوق بشرسازمان ملل وجود ندارد.
درجهان عفوبین الملل وجود ندارد.
دبیرکل به اصطلاح سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان تروریسم بین المللی مانند آمریکا ومتحدانش
رئیس شورای به اصطلاح امنیت سازمان ملل، رئیس اصلی حامیان داعش جهانی است.
آمریکا وهم پیمانانش، تروریست های منطقه خاورمیانه و سازمان های بین المللی برای ما یکی هستند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک شریک جنایات عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به مدعیان حقوق ضد بشرشریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه!
کشتار بی رحمانه سعودی ها در یمن با همدستی مدعیان حقوق بشر با همکاری آمریکا ومتحدانش!
حمله جنگنده های ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا جنایتکار به غرب یمن با بیش از ۵۰ کشته و زخمی
کشته و زخمی شدن ۳۰ یمنی در حمله جنگنده‎های سعودی
بیش از 30 شهید و زخمی در حمله عربستان با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار به یک منطقه مسکونی در یمن
آل سعود حامی تفکر تروریستی در یمن و دنیاست
بیش از ۴۰ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به یمن
26 شهید و 9 زخمی در حملات جنگنده های آل سعود با حمایت آمریکا به استان صعده یمن
26 شهید و 9 زخمی در پی حملات عربستان با حمایت آمریکا به یک بازار در یمن
8 شهید و 25 زخمی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا به یمن
ادامه بحران انسانی در یمن در پی تجاوز عربستان سعودی با حمایت آمریکا
۱۵ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به صنعاء
سازمان ملل: اوضاع انسانی در یمن تکان دهنده است
حمله عربستان با حمایت آمریکا به مردم یمن با سلاح های ممنوعه و بیولوژیک
3 شهید در حمله هوایی به آل عمار یمن
شهادت 6 غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا
حدود 50 حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته
حدود ۵۰ حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته

سکوت « دبیرکل سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای امنیت سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان عفو بین الملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر» کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مدعیان دروغین حقوق بشر » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای به اصطلاح اسلامی » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مسلمانان » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای عربی جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل
سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
که عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دشمن درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت در سایه سکوت و تبانی جامعه بین الملل و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جنایات خود در حمله به غیر نظامیان یمنی ادامه می دهد.
و این درحالی است تمام سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سعودی ها جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی عربستان ومتحدانش جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای غربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
درپاسخ به سازمان های بین المللی خیانتکارشماره یک شریک جنایات عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به مدعیان حقوق ضد بشرشریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن!
درپاسخ به نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت آمریکا سگ هار رئیس شورای امنیت سازمان ملل شریک جرم عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه!
کشتار بی رحمانه سعودی ها در یمن با همدستی مدعیان حقوق بشر با همکاری آمریکا ومتحدانش!
حمله جنگنده های ائتلاف سعودی با حمایت آمریکا جنایتکار به غرب یمن با بیش از ۵۰ کشته و زخمی
کشته و زخمی شدن ۳۰ یمنی در حمله جنگنده‎های سعودی
بیش از 30 شهید و زخمی در حمله عربستان با حمایت مستقیم آمریکا جنایتکار به یک منطقه مسکونی در یمن
آل سعود حامی تفکر تروریستی در یمن و دنیاست
بیش از ۴۰ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به یمن
26 شهید و 9 زخمی در حملات جنگنده های آل سعود با حمایت آمریکا به استان صعده یمن
26 شهید و 9 زخمی در پی حملات عربستان با حمایت آمریکا به یک بازار در یمن
8 شهید و 25 زخمی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا به یمن
ادامه بحران انسانی در یمن در پی تجاوز عربستان سعودی با حمایت آمریکا
۱۵ بار حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به صنعاء
سازمان ملل: اوضاع انسانی در یمن تکان دهنده است
حمله عربستان با حمایت آمریکا به مردم یمن با سلاح های ممنوعه و بیولوژیک
3 شهید در حمله هوایی به آل عمار یمن
شهادت 6 غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی با حمایت آمریکا
حدود 50 حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته
حدود ۵۰ حمله هوایی عربستان با حمایت آمریکا به مناطق یمن طی ساعات گذشته

سکوت « دبیرکل سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای امنیت سازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « رئیس شورای حقوق بشرسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان عفو بین الملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر» کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مدعیان دروغین حقوق بشر » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای به اصطلاح اسلامی » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « مسلمانان » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای عربی جنایتکارشماره یک دشمن درجه یک دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « کشورهای اروپایی جنایتکارشماره یک » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت آمریکا درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت انگلیس درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت فرانسه درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل
سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت عربستان سعودی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
سکوت « نماینده نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ، بی شخصیت رژیم جعلی صهیونیستی درسازمان ملل » کمک به ادامه جنایت آل سعود در یمن
که عربستان سعودی جنایتکارشماره یک دشمن درجه دین اسلام، قرآن، مظلومان، مسلمانان و بشریت در سایه سکوت و تبانی جامعه بین الملل و مدعیان دفاع از حقوق بشر به جنایات خود در حمله به غیر نظامیان یمنی ادامه می دهد.
و این درحالی است تمام سازمان های بین المللی، مدعیان حقوق بشرو سازمان های مدعی دفاع ازحقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به یمن جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
مجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سعودی ها جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی عربستان ومتحدانش جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی مدعیان حقوق بشرجنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی سازمان های بین المللی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای عربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
کشتار یمنی ها جنایت جنگی است ولی کشورهای غربی جنایتکارشماره یک درمدت سه سال است نمی فهمند.
بابائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
سازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

شورای امنیت سازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

شورای حقوق بشرسازمان ملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند.

سازمان عفو بین الملل از آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در کشتار جمعی مردم بی گناه حمایت می کند

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درعراق داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درافغانستان داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درسوریه داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درفلسطین اشغالی داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از500 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درلیبی داشته است.


آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از999 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر درعراق همه جانبه ازصدام و گروهک تروریستی منافقین داشته است.

آمریکا جنایتکارشماره یک تاکنون بیش از50 میلیون مورد نقض قوانین الملل، نقض حقوق بین الملل ونقض حقوق بشر دریمن داشته است.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
مردم دنیا باید پبام و پاسخ قاطعی به آمریکا ومتحدانش بدهند.
آمریکا وناتو ازسال 2003 تاکنون فقط روی کاغذ درافغانستان با تروریسم مبارزه می کنند، نه مبارزه واقعی
آمریکا وناتو هنوز به طور مستقیم ازتروریسم حمایت می کنند.
کشتاریمنی ها درمدت 3 سال توسط عربستان ومتحدانش بی پاسخ نخواهد ماند.
رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی وامارات دریمن ومنطقه با حمایت آمریکا جنایت می کنند.
سازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
شورای امنیت سازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
شورای حقوق بشرسازمان ملل دریمن ومنطقه با جنایتکاران و حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، جبهه النصره، تکفیری ها و دیگر گروه های تروریستی همکاری می کند.
عربستان ومتحدانش تاکنون بویی انسانیت نبرده اند.
عربستان ومتحدانش تاکنون نمی فهمند حقوق بشرچی هست.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی جنایت می کنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
عربستان سعودی، آمریکا، امارات و رژیم صهیونیستی دریمن ومنطقه درسایه سکوت سازمان ملل، شورای امنیت و دیگرسازمان های بین المللی جنایت می کنند ومجامع حقوق بشرتاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند و این درحالی که مدعیان حقوق بشرتاکنون هیچ اعتراضی با این جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند.
شورای امنیت بی نظم، بی عدالت و خیانتکار به جای صادرقطعنامه علیه کره شمالی، جنایت های، خیانت های، دخالت های و تجاوزهای عربستان ومتحدانش دریمن ومنطقه رسیدگی کند.
مدعیان حقوق بشراگر واقعا مدعی دفاع ازحقوق بشرهستند چرا دیکتاتورهایی مثل آل سعود و آل خلیفه که مردم این کشور را به ستوه آورده اند حمایت نمی کنند؟
رزمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
حملات موشکی یمن به عربستان سعودی ادامه پیدا می کند
حملات موشکی یمن به عربستان سعودی ادامه پیدا می کند
کشورهایی با کمک مالی رژیم جنایتکارآل سعود بی ادب، بی فرهنگ همچون یمن درمدت 3 سال است که با حملات هوایی و زمینی توسط عربستان و متحدانش به سرکردگی آمریکا با خاک یکسان شد و هزاران زن و کودک بی گناه از بین رفتند ومجامع حقوق بشری تاکنون خفه خون گرفتند و کاری نمی کنند.
و این درحالی است که تمام سازمان های بین المللی و مدعیان حقوق بشر تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات عربستان ومتحدانش نمی کنند و سکوت اختیارکرده اند ولال شده اند.
حملات موشکی به عربستان تا زمان توقف تجاوز به یمن ادامه مییابد
تا زمانی که تجاوز به یمن و محاصره آن ادامه یابد، حملات موشکی به عربستان نیز ادامه خواهد یافت.
که واکنش کاخ سفید به حملات موشکی ارتش یمن و محکوم کردن این حملات، مثال دیگری برای حمایت های سیاسی و نظامی آمریکا از ائتلاف متجاوز سعودی است.
که حملات موشکی ارتش و کمیته های مردمی این کشور به مواضع متجاوزان و مزدوران عربستان برای دفاع است و این حملات تا زمانی که تجاوز و محاصره ادامه یابد، ادامه خواهد یافت.
داعش در پی شکست از طالبان به آمریکایی ها پناه برده است
که گروه تروریستی داعش دسیسه آمریکا در افغانستان است و افراد وابسته به این گروه تروریستی در پی شکست از طالبان به آمریکایی ها پناه بردهاند.
طالبان برای نابودی داعش طرحهای جدی را در حال اجرا دارد و سبب شکست این گروه تروریستی در افغانستان شده است.
گروه تروریستی داعش دسیسه آمریکا است و تلاش می کند تا با حمله به مراکز دینی و ایجاد تفرقه، به وحدت مردم افغانستان ضربه بزند.
آمریکا میخواهد با حمایت از گروه تروریستی داعش، به اختلافات مذهبی در این کشور دامن بزند؛ اما طالبان در کنار مبارزه با آمریکا برای سرکوب داعش نیز اقدامات جدی را انجام داده است و این گروه تروریستی در آستانه شکست قرار دارد.
داعش در افغانستان از طالبان شکست خورده و ناگزیر به شهرهای بزرگ و یا پایگاههای آمریکایی ها پناه برده است و از آنجا به فعالیت های خصمانه خود ادامه می دهد.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: