bazarnews

کد خبر: ۳۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان اظهار داشت:
علی اصغر جمعه‌ای گفت:آشفتگی اقتصاد ایران ناشی از بی برنامگی، بی تدبیری و فقدان استراتژی مشخص است.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : به گفته علی اصغر جمعه‌ای تحریم ها موضوع جدیدی در کشور نیست بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مملکت به نوعی درگیر تحریم ها و محدودیت های بین المللی بوده است.

وی ادامه داد: طی سال های پس از انقلاب ضرورت ایجاب می کرد اقتصاد کشور با توجه به منابع عظیم خدادادی اعم از مادی و معنوی در برابر تکانه های خارجی مقاوم سازی می شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان گفت: طی چهار دهه گذشته هیچگاه ساز و کار جدیدی جهت اصلاح امور اقتصادی مملکت در میان نبوده بلکه خطاها و آزمون های گذشته به نوعی دوباره تکرار شده است.

وی افزود: آیا پس از این همه سال نبایستی از شیوه و روش های ناکار آمد موجود فاصله و بر مبنای واقعیت های جامعه تصمیم گیری کرد.

جمعه ای تصریح کرد: کشور برای حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی نیازمند برنامه مدون و مشخص مبتنی بر شرایط روز جامعه در تمامی سطوح به خصوص اقتصادی است.

وی به رادیو اقتصاد توضیح داد: تمامی برنامه های پنج ساله توسعه مورد اجرا در مملکت یک روزی ضمن آسیب شناسی و عارضه یابی نباید معلوم شود چند درصد اهداف برنامه تحقق و چند درصد تحقق پیدا نکرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان سمنان یادآورشد: افرادی که قوانین و مقررات را بصورت صحیح اجرا نمی کنند نباید زیر تیغ سئوال و محاکمه اجتماعی قرار گیرند؟

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: