bazarnews

کد خبر: ۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
رئیس انجمن مدیریت ایران اظهار داشت:
مجید قاسمی گفت:بدون شک با اتکا به سرمایه‌های انسانی به عنوان ظرفیت عظیم در کشور می‌توان نسبت به خلق ارزش اقدام کرد.

گروه اقتصادکلان بازارنیوز : مجید قاسمی با بیان اینکه بند دو سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ارتباط با اقتصاد دانش بنیان است، افزود: مدیریت دانش مبحثی جامع‌تر از اقتصاد دانش بنیان است.

وی با اشاره به اینکه دانش مدیریت دانش شناسایی دانش‌های پنهان در یک سازمان است، اظهارداشت: دانش در تمامی اجزای سازمان به صورت نهفته وجود دارد که باید شناسایی شود.

رئیس انجمن مدیریت ایران با تاکید بر اینکه در ایران سرمایه انسانی به عنوان یک ظرفیت بالقوه و عظیم محسوب می‌شود، ادامه داد: سرمایه انسانی می‌تواند از سرمایه‌های مالی به نحو مطلوبی بهره گیری کند.

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی می‌تواند کشور را در مسیر شکوفایی قرار دهد، گفت: مدیرانی در کشور فعال هستند که یک شرکت بزرگ را در بالاترین سطح بهره وری مدیریت می‌کنند.

قاسمی همچنین افزود: دانش باید به مرحله عمل برسد در واقع باید از حالت دارایی پنهان خارج شده و به دارایی ملموس و اثرگذار تبدیل شود که با تحقق این مهم می‌توان نسبت به خلق ارزش اقدام کرد.

وی با اعلام این مطلب که در حوزه فناوری نانو ایران رتبه چهارم جهانی را داراست درباره راهکار برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی اظهارداشت: نظام بانکی با وجود چالش‌های فراوان می‌تواند نقطه امید و حرکت کشور به سمت تعالی است.

رئیس انجمن مدیریت ایران در پایان به رادیو اقتصاد یادآور شد: نخستین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با رویکرد توسعه با همکاری انجمن مدیریت دانش کشور اتریش در دانشگاه خاتم برگزار شد.

رادیو اقتصاد

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: