bazarnews

کد خبر: ۴۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
معرفی کتاب/
شاید تمام کسانی که سر و کارشان مرتبط با اقتصاد سنجی بوده، اسم بالتاجی را شنیده باشند. بالتاجی چندین کتاب دیگر هم در زمینه اقتصادسنجی سری های زمانی دارد که تمامی آنها جزو کتاب های پرفروش در سایت آمازون هستند.

گروه اقتصاد کلان بازار نیوز: شاید از بیرون اقتصاد علمی خشک به نظر برسد اما اگر مطالعه در مورد اقتصاد را با کتاب‌های خوب و خواندنی شروع کنید، جذب آن خواهید شد. بازار نیوز بصورت روزانه کتاب‌هایی در حوزه‌ی اقتصاد که تاثیر زیادی بر تفکر جهانی گذاشته‌اند را معرفی می‌کند.

شاید تمام کسانی که سر و کارشان مرتبط با اقتصاد سنجی بوده، اسم بالتاجی را شنیده باشند. بالتاجی چندین کتاب دیگر هم در زمینه اقتصادسنجی سری های زمانی دارد که تمامی آنها جزو کتاب های پرفروش در سایت آمازون هستند. کتاب اقتصادسنجی داده های تابلویی بالتاجی که حالا به ویرایش ۵ خود رسیده است یکی از منایع اصلی درس اقتصادسنحی در مقطع کارشناسی ارشد است. بالتاجی در نسخه ۵ این کتاب تلاش کرده تا تحولات شتابان این حوزه از اقتصادسنجی را از ابتدا تا کنون بررسی نماید. همچنین در این نسخه از کتاب تلاش شده با استفاده از گرداوری داده های تجربی به صورت پانل دیتا، مباحث مطرح شده تئوریک و مراحل انجام آن به صورت عملی در محیط نرم افزارهای ایویوز و استاتا نیز اجرا شود.

اقتصادسنجی بالتاجی- اقتصاد سنجی داده های تابلویی

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: