bazarnews

کد خبر: ۵۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
به گزارش بازارنیوز:
در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده ۱۰ نفر از متهمان به اخلال در نظام اقتصادی که به ریاست قاضی صلواتی در دادسرای انقلاب برگزار شد، آخرین دفاعیات متهمان اخذ شد.  
گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: در چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات پرونده ۱۰ نفر از متهمان به اخلال در نظام اقتصادی که به ریاست قاضی صلواتی در دادسرای انقلاب برگزار شد، آخرین دفاعیات متهمان اخذ شد.
 
 
از میان ۱۰ نفر از متهمان فقط یک نفر از آنان به نام محمد هاشمی اتهامات را پذیرفت و گفت: دفاعی ندارم بلکه می‌خواهم پول‌هایی که از دست مردم رفته است به آن‌ها برگردد.
 
 
این پرونده ۲۶۴ شاکی دارد و متهمان به اخلال در نظام اقتصادی به میزان ۶۹ میلیارد تومان از طریق دریافت سپرده با روش مضاربه و منتهی به حیف و میل وجوه سپرده گذاری متهم هستند.
 
 

در پایان جلسه چهارم رئیس دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد و گفت: حکم دادگاه در مهلت مقرر صادر خواهد شد.

 جلسه دادگاه متهمان شرکت غیرمجاز نادین 

چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ۱۰ نفر از متهمان اخلال ارزی موسوم به گریس بند با محوریت شرکت نادین فرتاک پارسیان آغاز شد.
 
 
در این جلسه که به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه رسیدگی به پرونده اخلاگران اقتصادی برگزار می‌شود ادامه دفاعیات متهمان پرونده اخذ می‌شود.
 
 
همچنین در جلسه روز گذشته به جز مریم هاشمی، متهم ردیف اول این پرونده، ۴ نفر از متهمان دیگر نیز که از بستگان او بودند دفاع کردند. در این پرونده ۲۶۴ شاکی شکایت خود را به مرجع قضائی ارجاع کرده اند و در دادگاه حضور دارند.
 
 
بر اساس کیفر خواست متهمان این پرونده حدود ۷۰ میلیارد تومان از مالباخته‌ها در قالب سپرده برای سرمایه گذارزی سه ماهه پول گرفته اند که هنوز وضعیت بدهی متهمان مشخص نیست.
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: