bazarnews

کد خبر: ۵۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
در صندوق بازنشستگی کشوری رخ داد؛
با وجود این که در سطح رسانه ها شایعاتی مبنی بر عزل سید ابراهیم حسینی به دلیل برخی تخلفات، مطرح شده بود، مدیر عامل عزل شده شرکت پگاه، به عنوان مشاور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی،کشاورزی و دارویی صبا جهاد منصوب شده است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز: روز پنجشنبه، 15 مردادماه سال جاری ،یاشار سلطانی،مدیر مسئول خبرگزاری اسکان نیوز،در توییتی مدعی شد طی یک سال گذشته،گزارشات متعددی از تخلفات و فساد مالی  ابراهیم حسینی،رئیس سابق صنایع شیر ایران(پگاه) به شریعتمداری،وزیر کار و رفاه اجتماعی داده شد،اما او هیچ واکنشی نسبت این تخلفات نداشت.

روز بعد،سلطانی در توییتی دیگر خبر خروج ابراهیم حسینی را منتشر کرد و مدعی شد او  در روز جمعه، در سفارت کانادا در شهر استانبول ترکیه در حین انگشت نگاری دیده شده است.

سلطانی در ادامه توییت آورده که نهاد های نظارتی قریب به یک سال پرونده فساد حسینی را کشف کرده اند،اما این تلاشها فقط در سطح جمع آوری اطلاعات بوده و هیچ اقدامی برای دستگیری یا عزل وی انجام نشده است.

روز 27 مردادماه،خبرگزاری تسنیم،خبری مبنی بر برکناری ابراهیم حسینی از مدیرعاملی شرکت پگاه منتشر کرد.گویا جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نامه ای به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ، اعلام کرده که حسینی دارای تخلفاتی در شرکت پگاه بوده است.تقی زاده در این نامه خواهان برکناری وی از سوی وزیر شده بود. 

با وجود این که در سطح رسانه ها خروج حسینی از کشور مطرح بود، اما طبق مستندات،مدیر عامل عزل شده شرکت پگاه،به عنوان مشاور مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی،کشاورزی و دارویی صبا جهاد منصوب شده است.

شرکت هلدینگ صبا جهاد، زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری است که شرکت پگاه نیز یکی از شرکت های تابعه این صندوق محسوب می شود.

نکته جالب اینجاست، حسینی از جایی حکم مشاور گرفته است که چند روز قبل، از یکی دیگر از شرکت های آن مجموعه برکنار شده بود.

مفسدی که حکم مشاور گرفت+سند

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: