bazarnews

کد خبر: ۵۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
در نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا مطرح شد؛
اسماعیلی، گفت : در ارتباط با پرونده سیف و عراقچی با توجه به توضیحات متهمین پرونده، دادگاه از دولت خواسته در ارتباط با پرونده آنها مستنداتشان را به مرجع قضایی اعلام کنند. من اخیرا نپرسیدم آیا پاسخ واصل شده است یا خیر.اما پاسخ دولت قطعا مورد توجه قضات قرار خواهد گرفت و در نتیجه پرونده تاثیر گذار خواهد بود.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز : اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی در باره پرونده سیف و عراقچی گفت : در ارتباط با پرونده سیف و عراقچی با توجه به توضیحات متهمین پرونده، دادگاه از دولت خواسته در ارتباط با پرونده آنها مستنداتشان را به مرجع قضایی اعلام کنند. من اخیرا نپرسیدم آیا پاسخ واصل شده است یا خیر.اما پاسخ دولت قطعا مورد توجه قضات قرار خواهد گرفت و در نتیجه پرونده تاثیر گذار خواهد بود.


مشروح سخنان سخنگو : پوشش زنده بخش های اقتصادی نشست خبری سخنگوی دستگاه قضا


همچنین وی در پاسخ به اتفاقات پیرامون برادران صدرالساداتی نیز توضیح داد : اقدام برادران  صدرالساداتی یک اقدام خاص بود که این افراد خودخواسته دست به اختفا زدند. این عمل غیر اخلاقی، تقریبا مورد تقبیح همه قرار گرفت.اگر کسی دغدغه ای دارد باید آن را به مراجع قضایی منعکس کند.در اینجا می گویم که هیچ پرونده قضایی و قرار بازداشتی برای این افاد صاد نشده بود.


بیشتر بخوانید : بی دقتی در تنظیم کیفرخواست پرونده متهمان ارزی/محاکمه عراقچی، مصداق ضعیف کشی و تعویض خائن و خادم است

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: