bazarnews

کد خبر: ۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
مهمترین عناوین اقتصادی مورخ 14 مهرماه؛
بررسی تاخیر پرواز هواپیمایی زاگرس از شیراز به تهران و پرداخت مشوق صادراتی محصولات لبنی از مهم ترین اخبار اقتصادی امروز بوده است.
بازار نیوز - این روزها بازار کالاهای اساسی تحت تاثیر افزایش تقاضا پر تب و تاب شده است و سود جویان از فضای موجود نهایت استفاده را می برند.
 
تاخیر 13 ساعته پرواز شیراز- تهران هواپیمایی زاگرس
پرواز هواپیمایی زاگرس از شیراز به تهران که قرار بود شب گذشته ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه انجام شود با 13 ساعت تاخیر باعث سر درگمی مسافران شده است.

عراق مشتری پروپاقرص قیسی ایرانی
طبق آمار گمرک در 5 ماه منتهی به مردادماه سال جاری بیش از 288 تن قیسی از کشور صادر شده است.
 
آخرین وضعیت مشوق صادراتی محصولات لبنی
مدیر کل مرکز اصلاح نژاد دام و بهبود تولیدات دامی، گفت: مصوبه 200 میلیارد تومانی مشوق صادراتی محصولات لبنی از سوی دولت ابلاغ و هم اکنون طبق دستورالعمل های اجرایی به صادرکنندگان پرداخت می شود.

دلایل بی‌رمقی بازار سهام در شش‌ماهه اول سال
کارشناسان بازار سهام معتقدند کمبود نقدینگی علاوه بر تخریب بنگاه های تولیدی، فضای بازار سرمایه و بازارهای مالی را نیز تحت تاثیر قرار داده و موجب فشار عرضه در بازار سهام شده است.

کاهش 25 هزار تومانی سکه در بازار/ بهای جهانی طلا 44 دلار کاهش یافت
امروز در بازار آزاد، سکه طرح قدیم یک میلیون و 89هزار تومان تومان به فروش رسید که در مقایسه با روز گذشته کاهش 25 هزار تومانی داشته است.

توسعه کیفی یا کمی مناطق آزاد؟
در حالی لایحه ایجاد 7 منطقه آزاد تجاری جدید به مجلس داده شده که کارشناسان بر این باورند این مناطق به اهداف مورد نظر ازجمله درجذب سرمایه گذار خارجی و توسعه صادرات توفیق چندانی نداشته است

انتقال تکنولوژی از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه ها
معاون وزیر صنعت گفت: گسترش همکاری‌های مشترک، انتقال تکنولوژی و شناساندن ظرفیت‌های داخلی به دیگر کشورها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگا‌ه‌ است.

واردات گوشت، نابودی تولید داخل را نشانه گرفت
رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت:واردات گوشت، تولید داخل را با مشکلات متعددی مواجه می کند.

آغاز تحولی جدید در صنعت خودروسازی
معاون وزیر صنعت گفت: اقدامات جدید در قالب جوینت ونچر میان خودروسازان ایرانی و خارجی آغاز گر فصل جدیدی از تحولات در صنعت خودرو است.
باشگاه خبرنگاران
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: