bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
«نوروزی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی پیرامون معامله مسکن با ابزار مالی همچون دلار، رمز ارز و سکه گفت: تاکنون گزارشی درباره این موضوع به ما ارسال نشده؛ در صورت ارسال گزارش و بررسی دقیق آن‌ها برخورد‌های لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «ابوالفضل نوروزی» مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون برخی اخبار منتشر شده مبنی بر معامله مسکن با استفاده از مواردی همچون رمز ارز، دلار و سکه اظهار کرد: تاکنون گزارش‌هایی پیرامون این موضوع به ما واصل شده، اما در مجموع نمی‌توان آن‌ها به صورت جدی و رسمی تایید کرد؛ امکان وقوع چنین مواردی وجود دارد که می‌توان از طریق مسیر‌های قانونی و یا نهاد‌های مرتبط با این موضوع مانند شورایعالی فضای مجازی و همچنین سایر نهاد‌های دیگر با آن‌ها برخورد کرد.


مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره جرم بودن این موضوع گفت: معاملات مسکن باید از طریق مسیر‌های قانونی که از قبل مشخص شده انجام شود. در حال حاضر به دلیل تازگی این گونه موارد، اطلاع دقیقی از ممنوع بودن و همینطور جرم انگاری این اقدام ندارم. در صورت ارسال گزارش و بررسی دقیق آن و همچنین احراز جرم بودن این گونه معاملات، برخورد‌های لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

 



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: