bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تولید موبایل تقلبی در ایران گفت: کشور نباید در دنیا به کپی‌کاری از محصولات یک برند جهانی، شناخته شود. در حال حاضر انتظار ما از دولت جدید این است مانع از تولید این گوشی شود.

گروه دیجیتال بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «زهرا سعیدی مبارکه» سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تولید موبایل تقلبی اظهار کرد: در صورت بررسی مستندات مربوط به این موضوع، وزارت صمت موظف خواهد بود که به سرعت مانع از تولید آن شود و نگذارد که حتی برای یک ساعت ساخت این نوع تلفن ادامه پیدا کند. ایران نباید در دنیا به کپی‌کاری از محصولات یک برند جهانی، شناخته شود.


دولت چهاردهم تولید گوشی تقلبی را متوقف کند

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما اکنون در سراسر کشور شرکت‌های دانش‌بنیان معتبری داریم که می‌توانند تجهیزات مهمی مانند دستگاه سی‌تی اسکن تولید کنند؛ حال با وجود چنین ظرفیتی چرا با تقلب، تلفن همراهی را تولید کنیم که باعث از بین بردن اعتبار و آبروی ایران در جهان شود.


وی خاطرنشان کرد: اگرچه رئیس جمهور جدید انتخاب شده و قرار است که به زودی دولت چهاردهم آغاز به کار کند، اما با این حال وزیر فعلی صمت و معاونان او می‌توانند حتی در همین مدت کوتاه مسئولیت خود مانع از تولید گوشی تقلبی یا هر وسیله‌ای باشند که صاحب آن صنعت را معترض خواهد کرد؛ شوند.


سعیدی مبارکه همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مطالبه توقف تولید موبایل تقلبی در دولت چهاردهم هم ادامه خواهد یافت یا خیر، گفت: سعی می‌کنیم که این موضوع در قالب تذکر و یا نطق ادامه پیدا کند. در حال حاضر انتظار ما از دولت جدید این است مانع از تولید این نوع تلفن همراه  شود.

 
وی در پایان تاکید کرد: ما مراقب باشیم که بعضی عملکرد‌ها باعث بدبینی برند‌های معتبر جهانی به صنعتگران ایرانی نشود. متاسفانه کسانی به دنبال خدشه به اعتبار صنعتگران ایرانی هستند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: