bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
«خادمیان» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر ممنوع بودن خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن گفت: اخیرا با پیگیری‌های این وزارتخانه، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کلیه دفاتر اسناد رسمی ابلاغ کرده که انجام این کار به هر نحوی ممنوع است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«سید احمد خادمیان» مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون فروش امتیاز خانه‌های طرح نهضت ملی مسکن در اپلیکیشن دیوار اظهار کرد: این وزارتخانه از ابتدای اجرای این طرح، خرید و فروش امتیاز آن را ممنوع اعلام کرده، اما برخی از متقاضیان این واحد‌های مسکونی با گرفتن پرینت از صفحه ثبت نام خود و همچنین درج آن در این اپلیکیشن اقدام به فروش امتیاز خود می‌کردند.

اولتیماتوم سازمان ثبت به دفاتر اسناد/ خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است+ فیلم
مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: این کار اصولاً به کمک دفاتر اسناد رسمی و به شکل اعطای وکالت‌های کاری و یا بلاعزل به فرد خریدار امتیاز طرح نهضت ملی مسکن صورت می‌پذیرد. علی‌رغم تمامی اقدامات صورت گرفته از سوی وزارت راه و شهرسازی ما باز هم شاهد آن بودیم که خرید و فروش این امتیاز همچنان در سکو‌های مجازی مذکور در حال انجام شدن است.


وی تصریح کرد: اخیرا با پیگیری‌های وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به کلیه دفاتر اسناد رسمی ابلاغ کرده که خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن به هر شکلی ممنوع است و مورد تایید وزارت راه و شهرسازی نخواهد بود.

 


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: