bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۳
«غزنوی» در گفتگو با بازارنیوز کرد؛
دبیرکل مجمع کارآفرینان با اشاره به تعداد محدود نامزد‌های وزارت کمیته‌های تخصصی انتخاب وزیر شورای راهبری دولت چهاردهم، گفت: این موضوع نشان از عملکرد ضعیف ما در حوزه کادز سازی ما در حوزه حکمرانی دارد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حمیدرضا غزنوی» دبیرکل مجمع کارآفرینان در گفتگو با بازارنیوز پیرامون کم و کیف جلسات کمیته‌های انتخاب وزیر شورای راهبری دولت چهاردهم اظهار کرد: به صورت کلات چند نکته پیرامون این موضوع قرار دارد؛ نخست این که با استناد به آیین‌نامه، کمیته‌ها می‌توانند بر اساس امتیاز‌های داده شده، ۱۰ نفر را به عنوان وزیر پیشنهادی یک حوزه به شورای راهبری دولت معرفی کنند، اما متاسفانه در این زمینه کادرسازی‌ها مناسبی نداشته‌ایم.

تعداد گزینه‌های شورای راهبری برای وزارتخانه‌های اقتصادی کم است+ فیلم
دبیرکل مجمع کارآفرینان تصریح کرد: در حال حاضر نه کادر سازی درستی داشته‌ایم و نه اینکه شرایط اقتصادی به گونه‌ای است که افراد بتوانند با شهامت بیشتری برای قبول مسئولیت پا پیش بگذارند. البته باید این نکته را هم یاد آورد شد که تاکنون نفرات خوبی در این راستا قدم برداشته‌اند، اما با این حال تعداد و رزومه آن‌ها به گونه‌ای نبوده برای تصدی یک وزارتخانه مناسب باشند.


وی تصریح کرد: چنین موضوعی نشان دهنده آن است که ما تاکنون اصلاً کادرسازی در حد وزیر نداشته‌ایم. علاوه بر این، وقوع چنین مسئله‌ای بیان‌گر آن است که بخشی از حوزه حکمرانی تا به حال در بخش توسعه نیروی انسانی کار نکرده است.


مشروح گفته‌های غزنوی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: