bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس اقتصادی با تشریح ویژگی‌های تیم اقتصادی دولت چهاردهم، جناحی نبوده اعضای آن را به عنوان یکی از ضرورت‌های لازم برای این تیم برشمرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «کامران ندری» اقتصاددان در گفتگو با بازارنیوز پیرامون ویژگی تیم اقتصادی دولت چهاردهم اظهار کرد: اعضای این تیم نباید خیلی جوان و یا تازه‌کار باشند. بلکه یکی از ویژگی آن‌ها باید در تجربه کافی این افراد پیرامون موضوعات مختلف اقتصادی خلاصه شود.

۲ ویژگی مهم تیم اقتصادی دولت چهاردهم/ وزرای اقتصادی دولت جدید جناحی نباشند
این اقتصاددان تصریح کرد: وزیران اقتصادی دولت چهاردهم باید در حوزه مسئولیت خود تخصص لازم در آن زمینه را داشته باشند. در دولت جدید باید از تجربیات افراد با سابقه‌ای استفاده شود که دارای کارنامه قابل قبولی در سطوح مدیریتی کشور هستند.


وی همچنین درباره جوانی و یا میانسالی تیم اقتصادی دولت چهاردهم توضیح داد: این موضوع در کشور‌های مختلف جهان تعاریف متعددی دارد؛ تاکید من بر جوان نبودن تیم اقتصادی دولت جدید معطوف بر این نکته است که افراد تصمیم‌گیر در این حوزه اصطلاحاً نباید ناپخته باشند.


ندری جناحی نبودن اعضای تیم اقتصادی دولت چهاردهم را به عنوان یکی از ضرورت‌های لازم برای آن برشمرد و گفت: اگر این افراد بخواهند در یک جناح خاصی قرار بگیرند و به جای دنبال کردن منافع کشور تمرکز خود را معطوف به امورات سیاسی کنند، شرایط اقتصادی کشور سخت خواهد شد.


این اقتصاددان در پایان تاکید کرد: در حال حاضر شرایط اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد؛ لذا، انتخاب درست اعضای تیم اقتصادی دولت چهاردهم می‌تواند نقش موثری در بهبود این موضوع ایفا کند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: