bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با اشاره به کاهش قیمت‌ها در این بازار، میانگین ریزش‌ها را بین 5 تا 20 درصد عنوان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ در طول روز‌های اخیر اخبار متعددی پیرامون شیب نزولی قیمت در بازار خودرو منتشر شده است. «اسد کرمی» رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون جزئیات این موضوع اظهار کرد: قیمت انواع خودرو همزمان با ابلاغ آیین‌نامه واردات خودرو‌‎های دست دوم توسط سرپرست ریاست جمهوری کشور روند نزولی به خود گرفت. از آن زمان تا به حال ما به صورت مداوم شاهد ریزش قیمت در بازار هستیم.

کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران تصریح کرد: در صورت عدم تحقق واردات خودرو‌های دست دوم، روند بازار خودرو بهم خواهد خورد. در حال حاضر متاثر از این خبر هیچ خرید و فروشی در سطح بازار انجام نمی‌شود.


وی همچنین درباره میانگین کاهش قیمت در بازار گفت: ما شاهد آن هستیم که به طور کلی قیمت خودرو حدوداً بین ۵ تا ۲۰ درصد ریزش داشته است. به طور خاص و در طی همین چند روز قیمت تعدادی از خودرو‌های داخلی و مونتاژی مانند کوییک و پژو ۲۰۶ و همینطور هایما، جک و تیگو با کاهش ۱۰ تا ۷۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند. در کنار آن خودرو‌های وارداتی هم به دلیل قیمت بالایی که دارند، بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته‌اند.


کرمی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر برآورد‌ها حاکی از آن است که قیمت خودرو‌های داخلی ۱۰ درصد و وارداتی‌ها هم ۲۰ درصد کاهش را تجربه کرده‌اند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: