bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
وزیر صمت در طول هفت ماه گذشته در حالی سه بار وعده بهبود وضعیت بازار خودرو را داده که از ابتدای آبان سال گذشته تا به امروز قیمت برخی خودرو‌ها ۲۰ تا ۳۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت در حاشیه سفر روز پنجشنبه خود به بروجرد اعلام کرد که به خانواده‌ها و مردم توصیه می‌کنم که برای خرید خودرو عجله نکنند و اطمینان داشته باشند که به شرایط پایدارتری دست خواهیم یافت و می‌توانند در شرایط بهتری خرید خودروی خود را انجام دهند.

بی‌اعتنایی بازار خودرو به وعده‌های علی‌آبادی + جدول
این سوم وعده خودرویی علی آبادی درباره بازار خودرو در طول ۷ ماه گذشته است؛ او قبلا در تاریخ یکم آبان سال ۱۴۰۲ و همچنین دو ماه بعد از آن یعنی در روز دوم بهمن همان سال در جمع خبرنگاران اعلام کرد که مردم برای خرید خودرو عجله نداشت باشند، زیرا وضعیت این بازار بهتر خواهد شد.


سه وعده وزیر صمت در حالی مطرح شده که در طول هفت ماه گذشته قیمت برخی خودرو‌ها در بازار روند افزایشی داشته است. در حال حاضر قیمت پنج خودروی کوئیک دنده‌ای S، شاهین G، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک، پژو پارس LXTU5 و همچنین دنا پلاس ۶ دنده توربو از یکم آبان ماه سال ۱۴۰۲ تا به امروز (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) به طور میانگین رشد ۲۰ تا ۳۵ درصدی را تجربه کرده‌اند. جدول ذیل جزئیاتی از قیمت این اتومبیل در تاریخ مذکور و همچنین میزان افزایش آن‌ها در این مدت را شرح داده است.
بی‌اعتنایی بازار خودرو به وعده‌های علی‌آبادی + جدول
وزیر صمت در حالی وعده بهبود وضعیت بازار خودرو را می‌دهد که چنین موضوعی در آن صدق نمی‌کند و بازار با روند افزایشی خود خلاف وعده‌های علی آبادی را ثابت می‌کند. علاوه بر این نکته وعده وزیر صمت در حالی مطرح می‌شود که هنوز با گذشت ۲ ماه نیم از سال جدید قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام نشده و این شرکت‌ها همچنان در انتظار نرخ‌های جدیدی هستند که قرار است وزیر صمت آن‌ها را اعلام کند.

 


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: