bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته دوم بهمن ماه را صعودی دانست و نماد‌های فولادی و پتروشیمی‌ها را به عنوان گروه‌های پیشتاز این هفته بورس پیش‌بینی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «برزو حق‌شناس» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم بهمن ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که در این هفته، بازار سهام روند صعودی را پشت سر بگذارد.

پیش‌بینی بورس در هفته دوم بهمن ماه ۱۴۰۲/ یکه‌تازی فولادی‌ها و پتروشیمی‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار هم گفت: انتظار می‌رود که در هفته دوم بهمن‌ماه، گروه‌های شاخص‌ساز و در عین حال صادرات محوری همچون نماد‌های فولادی و پتروشیمی از بازدهی خوبی نسبت به سایر نماد‌ها برخوردار شوند.


وی درباره علت صعودی بودن بازار سرمایه هم توضیح داد: کاهش ریسک‌های سیستماتیک بازار سهام به دلیل فروکش کردن تنش‌های سیاسی منطقه و همچنین افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی از جمله موارد مهمی هستند که روند بازار در این هفته را مثبت می‌کند.


حق‌شناس در پایان پیرامون ریزش قابل توجه بورس در اواخر هفته قبل هم تصریح کرد: علت اصلی این موضوع به عوامل مهمی همچون وجود ابهام در مصوبه پالایشی‌ها برای فعالان بازار سرمایه و همینطور افزایش درگیری‌های در منطقه بازمی‌گردد. در حال حاضر با کمتر شدن شدت این موارد و همچنین تداوم سیر صعودی نرخ ارز در بازار، می‌توان روند مثبتی را برای بورس انتظار داشت.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: