bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم بهمن را متعادل منفی دانست و نماد‌های تک سهم را به عنوان پیشتازان این هفته بورس پیش‌بینی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم بهمن ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته روند متعادل منفی را پشت سر بگذارد.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم بهمن ۱۴۰۲/ پیشتازی تک‌سهم‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار هم گفت: از ابتدای آبان تا کنون بعضی از نماد‌ها حرکت خاصی نداشتند، اما در طول یک یا دو هفته اخیر، تعدادی از آن‌ها رشد خوبی نسبت به سایر نماد‌ها تجربه کردند. در حال حاضر برخی از تک‌سهم‌های بورس در زمره این قبیل نماد‌ها قرار دارند.


وی افزود: علاوه بر تک سهم‌ها، انتظار می‌رود که شاخص‌ساز‌های بازار سرمایه هم مانند نماد‌های پتروشیمی و فولادی از وضعیت خوبی در این هفته برخورد خواهند شوند.


فراقی همچنین در پاسخ به سوالی درباره افزایش نرخ ارز در بازار غیر رسمی و تاثیر آن بر بورس گفت: رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی از هفته‌های قبل آغاز شده، اما به عنوان مثال، در هفته گذشته بازار سرمایه واکنش جدی به این موضوع نشان نداد؛ لذا افزایش نرخ ارز دیگر به مانند گذشته تاثیر چندانی بر شاخص کل بورس ندارد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: