bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته سوم آبان ماه را صعودی پیش‌بینی کرد و در کنار آن گروه‌های دلارمحور بازار سهام مانند نماد‌های پتروشیمی، معدنی و همچنین گروه‌های بانکی را به عنوان پیشتازان احتمالی این هفته بورس دانست.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم آبان ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی دلاری‌ها و بانکی‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «همایون دارابی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم آبان اظهار کرد: شاخص کل بورس در هفته قبل به دلیل وقوع برخی اتفاقات مثبت مانند کاهش تنش‌ها، حمایت یک هزار میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی از بازار سرمایه و همچنین انتشار گزارش‌های مثبت از عملکرد ۶ ماهه نخست شرکت‌های بورسی در سال ۱۴۰۲، بازگشت خوبی را به محدوده عدد ۲ میلیون واحد داشت.


این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: روند بازار سهام در یک هفته تابع  اتفاقات و نگرانی‌های آن هفته است؛ پس در نتیجه اگر اتفاق منفی و یا خاصی در این هفته پیش نیاید، آن موقع می‌توان این انتظار را داشت که بازار سهام در هفته سوم آبان ماه روند صعودی را تجربه خواهد کرد.


وی همچنین درباره نماد‎‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: پیش‌بینی می‌شود که در هفته سوم آبان ماه نماد‌های دلار محور بازار سرمایه مانند شرکت‌های پتروشیمی‌، معدنی‌ و همچنین برخی از گروه‌های بانکی با گزارش مثبت، از پیشتازی و بازدهی خوبی برخوردار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: