bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه این بازار در هفته دوم شهریور ماه روند صعودی ملایمی خواهد داشت، درباره نماد‌های پیشتاز این هفته گفت: پیش‌بینی می‌شود که نماد گروه‌های سرمایه‌گذاری، انبوه‌سازی و تک سهم‌ها می‌توانند از بازدهی و استقبال خوب فعالان بازار سرمایه برخوردار شوند.

پیش‌بینی بورس در هفته دوم شهریور ماه ۱۴۰۲/ یکه تازی احتمالی تک سهم‌ها و انبوه‌سازان در این هفته
گروه بانک و بورس بازارنیوز-سعید ترکاشوند؛ «ایمان صادقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم شهریور ماه اظهار کرد: با توجه به روند افزایش ارزش معاملات خرد در هفته نخست این ماه، افت قیمتی در کلیت بازار طی چهار ماه گذشته و همچنین جذاب شدن اکثریت سهام، پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته روند صعودی ملایمی داشته باشد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین تصریح کرد: انتظار می‌رود که در این هفته صنایع و سهامی که در طول هفته‌ها و یا ماه‌های قبل از افت قیمتی بیشتری نسبت به میانگین بازار رو به رو بوده‌اند با اقبال بیشتری از سوی فعالان بورسی مواجه شوند. موارد مهمی مثل روند خروج پول حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت، افزایش میانگین سرانه خرید نسبت به هفته‌های گذشته و همچنین پمپاژ اخبار مثبت و موثر در بازار سرمایه مثل خبر وزیر اقتصاد درباره اصلاح نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از جمله عوامل موثری هستند که روند این هفته بورس را صعودی می‌کند.


وی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: با توجه به موارد مذکور، پیش بینی می‌شود که نماد‌ گروه‌های سرمایه‌گذاری، انبوه‌سازی و تک سهم‌ها می‌توانند در هفته دوم شهریور ماه از بازدهی و استقبال خوب فعالان بازار سرمایه برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: