bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته چهارم مهر ماه را صعودی دانست و گروه‌های خودرویی، بانکی و پالایشی را هم به عنوان نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام معرفی کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم مهرماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی خودرویی و بانکی‌ها در این هفته
گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی عصاری» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم مهرماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که روند بازار سهام در این هفته صعودی باشد مگر آن که در این هفته اتفاقات غیر قابل انتظار دیگری مانند تشدید جنگ غزه به وقوع بپیوندد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین در پاسخ به این سوال که کدام یک از نماد‌های بورسی در این هفته از بازدهی خوبی برخوردار خواهند شد، گفت: انتظار می‌رود که در هفته چهارم مهر ماه نماد‌های شاخص سازی مثل گروه‌های خودرویی، بانکی و همچنین پالایشی از استقبال خوب فعالان بازار سرمایه برخوردار شوند.


وی تصریح کرد: علاوه بر این نماد‌ها، سایر گروه‌های بورسی کوچکتر هم در این هفته شرایطی صعودی تجربه خواهند کرد.


عصاری همچنین با اشاره به وضعیت هفته قبل بازار سرمایه، گفت: این بازار وضعیت خوبی را در مهر ماه سال ۱۴۰۲ پشت سر نگذاشت، خصوصاً این که در آن هفته به دلیل وقوع جنگ در اراضی اشغالی، شاخص کل بورس ۵۰ هزار واحد کاهش یافت و به دنبال آن بازار سرمایه با شرایط نا مساعدی مواجهه شد.


این کارشناس بازار سرمایه در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم تجربه روز‌های بد این بازار در مهر ماه، انتظار می‌رود که بازار سهام در طول هفته‌های آتی شرایط بهتری را در مقایسه با این ماه تجربه کند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: