bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار سهام در هفته منتهی به شهریور ماه را متعادل منفی پیش‌بینی کرده و همچنین تک سهم‌ها و شرکت‌های نیروگاهی را به عنوان نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام عنوان کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته منتهی به شهریور ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی تک سهم‌ها و نیروگاهی‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز _سعید ترکاشوند؛ «نوید رجایی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته منتهی به شهریور ماه اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از بازار‌ها از جمله بازار سهام در رکورد مطلقی قرار دارند و به واسطه همین امر، شاخص کل بورس در این هفته به مانند هفته‌های قبل درجا می‌زند، یعنی نه بالا می‌رود و نه اینکه کاهش جدی را تجربه می‌کند.


این کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: بازار بورس در طول یک الی دو ماه اخیر نوسانات جزئی متعددی را تجربه کرده و به همین دلیل انتظار می‌رود که شاخص کل بورس با رفت و آمد در محدوده یک میلیون ۹۵۰ هزار تا ۲ میلیون و ۱۰ هزار واحد شرایط متعادل منفی در هفته منهتی به شهریور ماه را پشت سر بگذارد.


وی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این هفته تک سهم‌ها از وضعیت خوبی برخوردار شوند، اما اگر اقدام مهمی در بازار سهام صورت پذیرد، نماد شرکت‌های نیروگاهی به مراتب شرایط بهتری را در مقایسه با سایر نماد‌ها تجربه خواهند کرد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: