bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته پایانی تیر ماه را متعادل رو به منفی پیش‌بینی کرد و همچنین درباره نماد‌های پشتاز این هفته بورس هم گفت: انتظار می‌رود که در هفته چهارم تیر ماه، نماد‌های تک سهم از اقبال بیشتری در بازار سرمایه برخوردار باشند.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم تیر ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی تک سهم‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «فردین آقا بزرگی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته چهارم تیر ماه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که بازار سهام در این هفته با توجه به مولفه‌هایی مهمی مثل ریسک بالای تغییرات زیرساخت‌های قانونی، آیین‌نامه و ضوابط معاملات و همچنین تعیین تکلیف متغیر‌های موثری مثل نرخ خوراک پتروشیمی و یا نرخ تسعیر ارز پالایشگاه‌ها که در هفته قبل حادث شد، روند متعادل رو به منفی را تجربه کند.


این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاخص کل بورس و سطح ارزندگی بازار در شرایط ایده‌آل قرار دارد، اما سرمایه موجود در بازار بورس تحت تاثیر موارد مذکور، ترسو شده و انتظار می‌رود با فرار از این بازار ، به سمت بازار‌های رقیبی مثل خودرو هدایت شود.


وی درباره خروج سرمایه از بازار سرمایه و ورود آن به بازار خودرو هم توضیح داد: در جدیدترین اصلاحات ایجاد شده در فرایند واردات خودرو، با ورود اتومبیل‌های دست دوم به داخل کشور موافقت شد؛ لذا، انتظار می‌رود با توجه به شرایط فعلی بازار سرمایه، نقدینگی حاضر در این بازار خارج و سرمایه‌گذاران سرمایه‌های خود را صرف واردات و یا خرید خودرو‌های کارکرده کنند.


آقا بزرگی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز بازار سهام در هفته چهارم تیر ماه هم گفت: پیش‌بینی شود در این هفته، نماد‌های تک سهم از اقبال بیشتری در بازار سرمایه برخوردار باشند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: