bazarnews

کد خبر: ۸۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
ویژه های روز منتشر شد
زمان تعیین و تکلیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج، ترکیب تیم اقتصادی دولت تغییر کند، ضربات شلاق در انتظار سعید مرتضوی، فعلا از حذف صفر پول ملی خبری نیست، بانک مرکزی جلوی تخلف شعبه‌ها را بگیرد، بازگشت اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به بیت المال، حراجی باران می‌تواند سرآغاز دوره جدیدی در خط و خوشنویسی شود،پیوستن به FATF در چارچوب قانون اساسی است، سقوط قیمت نفت، پای صفر به پلاک های ملی کشور باز شد! تورم تا پایان سال کاهش نمی یابد مهمترین اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز چهارشنبه ( 12 آبان ماه ۱۳۹۵ ) بودند.
بازار نیوز - برخی از مهم‌ترین‌ خبرهای اقتصادی روز چهارشنبه بازار نیوز در ادامه آمده است که با کلیک روی تیتر هر خبر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود. گزیده اخبار اقتصادی بازار نیوز در روز چهارشنبه ( 12 آبان‌ماه ۱۳۹۵) را در لینک‌های زیر بخوانید.

رئیس فراکسیون امید با تاکید بر لزوم تحرک اقتصادی دولت گفت: دولت اگر نمی تواند با تیم فعلی تحرک ایجاد کند، تغییر را در دستور کار قرار دهد.

محمد باقر نوبخت گفت: حداقل ۴۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات دولت به نظام بانکی تسویه خواهد شد.

تکلیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج کی مشخص می شود؟
نماینده مردم نایین در مجلس درخصوص تعیین تکلیف سپرده‌گذاران ثامن‌الحجج، گفت: مردم پول نقد داده‌اند حالا امروز باید در صف دریافت وجه نقد خودشان بنشینند تا در یک زمانبندی چندین ماهه آیا بتوانند سپرده‌های‌شان را دریافت کنند یا خیر.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس،گفت: بانک مرکزی باید با جدیت هرچه تمام تر بر مسئله سود سپرده های بانکی نظارت کند.

سعید مرتضوی" به اتهامات تصرف غیرقانونی و اهمال در انجام وظیفه در سازمان تامین اجتماعی به تحمل ۱۳۵ ضربه شلاق محکوم شد.

با توجه به جایگاه اقتصاد هنر در شکوفایی آن در عصر حاضر، حراجی باران به عنوان اولین حراجی تخصصی خط و خوشنویسی، می تواند سرآغاز دوره جدیدی در هنر خطاطی باشد.

حراجی باران می‌تواند سرآغاز دوره جدیدی در خط و خوشنویسی شود/ حمایت مردم و مسئولان ضروری است

شکوفایی این هنر در گرو تقویت اقتصاد آن است و شاید یکی از سریع ترین و موثر ترین شیوه ها برای این منظور، برگزاری حراجی های تخصصی خط و خوشنویسی باشد. از این مسیر است که با عرضه آثار فاخر ضمن درآمد زایی برای صاحبان آثار، ایجاد اشتغال و ارزش افزوده، بازار مناسبی برای عرضه، معرفی و فروش شکل می‌گیرد که در نهایت ماه عسل آن تعالی این هنر است.

حراجی باران می‌تواند سرآغاز دوره جدیدی در خط و خوشنویسی شود/ حمایت مردم و مسئولان ضروری است

رئیس انجمن سرمایه گذاران خارجی اتاق بازرگانی ایران و تولید کننده مصالح ساختمانی گفت: در بخش فرآورده های نفتی، امسال کشور ما حدود ۶۸ میلیارد دلار صادرات داشته و این رقم به نسبت سال گذشته ۱۰ میلیارد دلار افزایش داشته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: که اموال غارت شده صندوق ذخیره فرهنگیان به زودی به بیت المال بازمی گردد.

شاید کمتر کسی تصورش را می‌کرد رشد خودروها در تهران کار را به جایی برساند تا مجبور شویم دست به دامان عددی شویم که سال‌ها به عنوان «عدد ممنوعه» کنار گذاشته شده بود.

ارزش دلار آمریکا در قیمت گذاری امروز (چهارشنبه) ارزهای عمده بانک مرکزی نسبت به دیروز با افت دو ریالی مواجه شد و در مقابل نرخ برابری پوند انگلیس و یورو در برابر ریال تقویت شد.

دلار ارزان و یورو گران شد+جدول قیمت

دلار ارزان و یورو گران شد+جدول قیمت

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با رد اختلاس در بانک‌های ملی و ملت، گفت: اختلاسی رخ نداده بلکه تسهیلاتی پرداخت شده که بخشی از آن وصول و بخشی معوق شده است.

مرکز تحقیقات و بررسی‌های اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در اقدامی برای روشن تر شدن مسیر حرکت اقتصاد ایران در سال آینده اقدام به نظرسنجی از نزدیک به ۱۲۰ نفر از فعالان اقتصادی نموده است.

در بازار امروز چهارشنبه، قیمت‌ طلا و سکه در مدار صعودی قرار گرفته است به طوری که تا این لحظه قیمت سکه بهار آزادی و سکه امامی نسبت به روز گذشته ۷۰۰۰ تومان رشد کرده‌اند.

افزایش قابل ملاحظه قیمت سکه+جدول
افزایش قابل ملاحظه قیمت سکه+جدول
افزایش قابل ملاحظه قیمت سکه+جدول
در پی افزایش غیرمنتظره ذخایر نفتی آمریکا چهارمین روز سقوط نفت به ثبت رسید.

رییس اتحادیه صنف آهن فروشان از وجود انحصار خرید آهن توسط چند شرکت در بورس کالا خبرداد و گفت: عرضه خرد آهن در بورس که به تازگی امکان آن فراهم شده می تواند دست واسطه ها را کوتاه و قیمت آهن را کاهش دهد.

معاملات امروز بازار سهام (چهارشنبه) در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار ۱۱ واحد مثبت شد و در ارتفاع ۷۹ هزار و ۶۷۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس کم رمق ظاهر شد +نمودار
شاخص بورس کم رمق ظاهر شد +نمودار

حجت الاسلام روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت، خدمت به مردم و رونق اقتصادی را مهمترین دغدغه و هدف دولت دانست و گفت: بیش ‏از هر زمان نیاز به همدلی، ‏همفکری و هماهنگی داریم.

در جریان برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری دولت یازدهم یکی از مهم‌ترین موارد مورد بحث میان نامزدها که شاید بر سایر موضوعات غلبه پیدا می‌کرد مسائل اقتصادی بود.

پیمان قربانی معاون بانک مرکزی در واکنش به سخنان معاون وزیر اقتصاد در خصوص حذف صفر از پول ملی،گفت: این موضوع پیش نیازهایی دارد که جزو برنامه های دراز مدت بانک مرکزی است و اقدام عاجلی در این باره صورت نخواهد گرفت.

ترکیب نامناسب دارایی‌های صندوق‌های بازنشستگی در سال‌های اخیر بیش از پیش نمایان شده است. طی سال‌های گذشته ناکارآمدی‌های سبد دارایی‌های صندوق‌های بازنشستگی عمدتاً پشت حجاب تورم پنهان مانده بود.

همزمان با قرار گرفتن بازار معاملات مسکن در فاز پیش رونق، تکاپوی جدیدی در بازار مسکن از جانب برخی واسطه‌های ملکی آغاز شده است.

بسته مهمترین اخبار اقتصادی روز (چهارشنبه 12 آبان)

لکسس برای نمایشگاه سیما (SEMA) امسال برگ برنده خاصی دارد: یک دستگاه LC 500 تغییریافته مخصوص مسابقه با رنگ بسیار زیبای زرد براق.
بسته مهمترین اخبار اقتصادی روز (چهارشنبه 12 آبان)

رفت‌وآمد با تاکسی‌های پرنده درآینده نزدیک
شرکت حمل ونقل هوایی Uber آمریکا اعلام کرد که تا سال 2026 تاکسی‌های پرنده را وارد بازار خواهد کرد.
بسته مهمترین اخبار اقتصادی روز (چهارشنبه 12 آبان)


خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
United States
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
0
0
سلام به نظر شما وضعیت بازار طلا چطور در اینده نزدیک
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: