bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
در دل جزیره کیش، هتل‌های 5 ستاره تازه‌ساخت متعددی دیده می‌شود که هریک از آن‌‌ها امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای برای مهمانان خود درنظر گرفته‌اند.

 

در دل جزیره کیش، هتل‌های 5 ستاره تازه‌ساخت متعددی دیده می‌شود که هریک از آن‌‌ها امکانات رفاهی و تفریحی ویژه‌ای برای مهمانان خود درنظر گرفته‌اند. از جمله بهترین هتل‌های 5 ستاره جدید کیش می‌توان به هتل کوروش کیش، هتل ویدا کیش، هتل پانوراما کیش، هتل ایران کیش و... اشاره کرد. در این هتل‌ها شما به امکاناتی همانند رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های کنفرانس و اجتماعات، نمازخانه، فروشگاه، لاندری و... دسترسی دارید. همچنین موقعیت مکانی بعضی از این‌هتل‌ها همانند هتل کوروش کیش به‌گونه‌ای بوده که دسترسی خوبی به شما به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی می‌دهد.

هتل های 5 ستاره جدید کیش

لیست هتل های 5 ستاره نوساز کیش

قدمت جدیدترین هتل های 5 ستاره کیش به سال 1393 به بعد باز می‌گردد و شما در طول سفرتان به جزیره کیش می‌توانید در این‌هتل‌ها اقامت یابید‌. هریک از این‌هتل‌ها مجهز به رستوران و کافی‌شاپ بوده و شما می‌توانید در آن‌ها طعم غذاهای ایرانی و بین‌المللی را بچشید. شما در اغلب نوسازترین هتل های 5 ستاره کیش می‌توانید از امکانات تفریحی بسیاری همانند خدمات استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی بهره‌ مند شوید.

نام هتل

آدرس

هتل آریا کیش

کیش، خیابان جهان، میدان هور

هتل کوروش کیش

کیش، میدان پردیس

هتل ویدا کیش

کیش، میدان سنایی، بلوار موج

هتل پانوراما کیش

کیش، بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات

هتل بین المللی ایران کیش

کیش، میدان امیرکبیر، بلوارخلیج فارس ( بلوار سیاحتی )

هتل امیرکبیر کیش

کیش، بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

هتل آریا کیش

در قلب جزیره کیش هتلی تحت عنوان هتل آریا کیش دیده می‌شود که در طراحی آن‌به حفظ محیط‌زیست اهمیت داده شده است. به بیانی دیگر، هتل آریا کیش را می‌توان یکی‌از پیشگامان هتل‌های سبز در ایران دانست که در دسته بهترین هتل های 5 ستاره جدید کیش نیز قرار دارد. این‌هتل در سال ۱۳۹۵ تأسیس شده و سرمایه‌ای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان صرف ساخت آن شده است. این‌هتل دارای ۲۵۶ واحد اقامتی بوده شامل انواع اتاق استاندارد، سوئیت، سوئیت رویال، سوئیت مهمان ویژه و مستر سوئیت می‌شود.

این هتل 5 ستاره که از بهترین هتل های کیش از نظر مسافران شناخته شده است، امکاناتی همانند استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های کنفرانس و اجتماعات، نمازخانه، فروشگاه، لاندری‌ و... را به شما ارائه می‌دهد. همچنین این‌ هتل کیش مجهز به ۷ اتاق با ماساژ، اسپا برای بانوان و آقایان و سالن همایش با ظرفیت ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر بوده و در این‌هتل، ۵ رستوران و ۲ کافی‌شاپ دیده می‌شود که‌در آن‌ها انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

هتل کوروش کیش

هتل کوروش کیش به‌عنوان نگینی درخشان در این‌جزیره و از بهترین هتل های 5 ستاره جدید کیش شناخته می‌شود که در میدان پردیس و محدوده ساحل زیبای خلیج‌فارس قرار گرفته است. این‌هتل از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده و با وجود تازه تأسیس بودن، در لیست باشکوه‌ترین هتل‌های جزیره جای می‌گیرد. هتل کوروش کیش ساختاری مدرن داشته و مجهز به ۱۹۸ اتاق و سوئیت لوکس است. تمامی اتاق‌های هتل کوروش دارای تخت‌های دبل سایز کینگ است. از جمله‌دیگر امتیازات هتل کوروش کیش می‌توان به استقبال فرودگاهی رایگان و صبحانه رایگان اشاره کرد.

رستوران این هتل برای ۲۸۰ نفر ظرفیت داشته و در این محل شاهد سرو انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی هستیم. شما در این‌هتل می‌‌توانید از امکانات تفریحی همچون مجموعه آبی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام سنتی و باشگاه بدن‌سازی نیز بهره‌مند شوید. موقعیت استراتژیک هتل کوروش به‌گونه‌ای بوده که شما می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید کیش دسترسی پیدا کنید.

هتل ویدا کیش

هتل ویدا از جمله هتل های نوپای کیش محسوب می‌شود که در سال 1396 تاسیس شد. این‌هتل مدرن طراحی معاصر و باشکوهی داشته و محیطی آرام را برای مسافران ایجاد کرده است. از جمله امکانات بی‌نظیر این‌هتل می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره داشت. در رستوران این‌هتل، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی پیش روی شما قرار داده می‌شود. در کافی‌شاپ هتل ویدا نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات را در فضایی آرامش‌بخش تجربه کنید و این‌مکان گزینه مناسبی برای قرارهای دوستانه و کاری محسوب می‌شود.

از دیگر امکانات این‌هتل می‌‌توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی اشاره داشت. شما در این‌هتل می‌توانید از خدمات مرکز تناسب‌اندام نیز استفاده کنید تا بتوانید در طول سفر نیز همچنان از خدمات باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید. هتل ویدا کیش دارای اتاق‌های مدرن و سوئیت‌های لوکس است. این‌اتاق‌ها به‌نوعی عایق صدا به‌حساب می‌آیند و این‌فرصت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند که در مکانی آرام و بدون سروصدا اقامتی دلچسب را تجربه کنند.

هتل ویدا کیش

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش از جمله برترین هتل های 5 ستاره جدید کیش بوده که در سال ۱۳۹۸ افتتاح گردیده است. شما در این‌هتل می‌‌توانید زیبایی مدرنیته را به همراه مهمان‌نوازی سنتی مشاهده کنید. هتل پانوراما کیش در یک منطقه مرتفع قرار گرفته و شما بی‌شک از دیدن چشم‌اندازهای مجذوب‌کننده آن متحیر خواهید شد. این‌هتل، ۱۵ طبقه و ۲۷۶ اتاق داشته و در آن اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی دیده می‌شود. اتاق‌های هتل پانوراما شامل اتاق‌های دوبل، توئین، لوکس و سوئیت‌های رویال می‌شوند و شما با اقامت یافتن در اتاق‌های این‌هتل می‌توانید به مراکز خرید شناخته‌شده‌ای همانند سارینا، زیتون، دامون و مریم دسترسی یابید.

از جمله امکانات این‌هتل می‌‌توان به پارکینگ با گنجایش ۶۰ خودرو، لابی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، وای‌فای رایگان، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، خدمات ۲۴ ساعته پذیرش، باربری، کرایه اتومبیل و نظافت روزانه اشاره کرد. دیگر امکانات هتل پانوراما شامل ارائه تجهیزات و خدمات ویژه اشخاص معلول می‌شود.

هتل بین المللی ایران کیش

در سال ۱۳۹۳ شاهد افتتاح هتلی 5 ستاره و باشکوه تحت عنوان هتل ایران کیش بودیم. این‌هتل دارای دو برج جداگانه بوده که در طبقات اول و هفتم به یکدیگر اتصال یافته‌اند و از نوسازترین هتل های کیش محسوب می‌شود. هتل ایران کیش در هفت‌طبقه ساخته شده و ۱۲۸ اتاق دارد. هتل ایران کیش تلفیقی از مدرنیته و سنت بوده و موقعیت مکانی خوب آن سبب شده که شما به مراکز خرید شناخته‌شده و سواحل زیبای آن همانند سارینا ۲، بازار مروارید و ساحل شنی لطیف دسترسی یابید.

شما در این‌هتل می‌‌توانید به امکاناتی همانند پارکینگ، سالن آمفی‌تئاتر و سالن همایش دسترسی یابید. در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل ایران کیش، منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و نوشیدنی‌های متنوع پیش‌ روی شما قرار داده می‌شود و می‌توانید از روف‌گاردن هتل نیز لذت ببرید.

هتل بین المللی ایران کیش

هتل امیرکبیر کیش

هتل امیرکبیر به‌عنوان یکی از هتل ‌های 5 ستاره جدید کیش شناخته می‌شود که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شده است. این‌هتل در ۵ طبقه ساخته شده و ۱۵۴ اتاق دارد. ساخت این‌هتل به سبک و سیاق سنتی صورت گرفته و روی دیوارهای آن‌به کمک گچ‌کاری و منبت‌کاری طرح‌های زیبایی دیده می‌شود. از جمله اتاق‌های قابل رزرو در این‌هتل می‌‌توان به واحدهای سه تخته، دو تخته استاندارد، دو تخته دبل VIP، اتاق کانکت دو نفره و سوئیت لوکس دو نفره اشاره کرد.

شما در این‌هتل می‌‌توانید وعده‌های غذایی خود را در دو رستوران و کافی‌شاپی تحت عنوان شهریار میل نمایید. از جمله امکانات هتل امیرکبیر می‌‌توان به آتلیه، فروشگاه، نمازخانه، گشت نیم‌روزی، سرویس رایگان استقبال از فرودگاه به هتل و سرویس به مرکز شهر اشاره کرد. خدمات تفریحی و سلامت این‌هتل نیز شامل ماساژ، جکوزی، سونا و استخر می‌شود. این‌هتل دسترسی خوبی به شما برای مراکز خرید و مراکز تفریحی کیش همچون بازارهای دیپلمات کیش، اسکله و پارک میرمهنا کیش می‌دهد و شما تنها با ۴ دقیقه پیاده‌روی می‌‌توانید خودتان را به بازار پارس خلیج برسانید.

هتل امیرکبیر کیش

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: