bazarnews

کد خبر: ۱۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کاندید ریاست جمهوری فرانسه:
لن پن کاندید جناح راست فرانسه برای ریاست جمهوری سال 2017 می‌گوید شعار من فرکزیت یعنی خروج فرانسه از اتحادیه اروپا است

به گزارش خبرنگار بازار نیوز، مارین لن پن کاندید انتخاباتی فرانسه شعار انتخاباتی خود را فرکزیت یعنی خروج فرانسه از اتحادیه اروپا بیان کرده است. 

لن پن رهبر حزب راست فرانسه و کاندید انتخاباتی سال 2017 با تفکرات ضد اتحادیه اروپایی و مهاجرتی خود معروف است. علاوه بر فرانسه وی به کشورهای دیگر همچون پرتقال، اسپانیا، ایرلند و یونان نیز پیشنهاد می‌دهد که از اتحادیه اروپا خارج شوند. 

لن پی در مصاحبه اخیر خود می‌گوید "فرکزیت بخشی از سیاست‌های من است" وی ادامه می‌دهد: "مردم برای به دست گرفتن مجدد حاکمیت این کشور و آزادی از برده‌داری تحمیل شده توسط دموکرات‌ها باید بتوانند به خروج از اتحادیه اروپا رای دهند."

لن پن همچنین تمایل با ارتباط نزدیک با سوریه است و انتقادهای شدیدی نیز به ناتو دارد. لن پن گفته است که اگر رئیس جمهور شود فرانسه را از اتحاد ناتو خارج می‌کند زیرا وجود آن دیگر نیازی نیست.

وی می‌گوید: "ناتو زمانی به وجود آمد که ریسک پیمان ورشو وجود داشت و اتحادیه جماهیر شوروی در حال گسترش یافتن بود. جماهیر شوروی و اتحاد ورشو دیگر وجود ندارد. واشنگتن به این دلیل ناتو را همچنان زنده نگه داشته تا بتواند سلطه خود بر اروپا را حفظ کند." 
در موضوع پناهندگی، لن پن گفته است از ایده ایجاد محدودیت برای ورود پناهندگان به این کشور حمایت می‌کند. 

وی می‌گوید: من مخالف سیاست‌های که ورود مهاجران را به اروپا تشویق می‌کند هستم و نمی‌توانم آنها را قبول کنم. این سیل مهاجران باید محدود شود.اروپا آنقدر قدرت ندارد که آن‌ها بتوانند شغلی پیدا کنند و زندگی روزمره خود را بگذرانند. مهاجران‌ به محض اینکه آن‌ها پایشان را بر روی خاک این کشور بگذارند غیر قانونی هستند... آن‌ها از قوانین تخطی  کرده‌اند و باید به سرزمین خود برگردند؟

لن پن باید در انتخابات با نخست وزیر پیشین فرانسه فرانس فیلون از حزب جمهوری‌خواه به مبارزه بپردازد. نامزد جناح چپ حزب سوسیالیت فرانسه نیز هنوز مشخص نشده است زیرا  فرانسوا اولاند رئیس جمهور حال حاضر فرانسه اعلام کرده که برای دوره بعدی کاندید نخواهد شد.


خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: