bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۶
تابلو نئون فلکسی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که از نسل جدید تابلو‌های تبلیغاتی به شمار می‌آید. این نوع تابلو‌ها از یک لوله نئونی انعطاف پذیر تشکیل شده اند که به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی قابل خم می‌باشند.

 

ساخت تابلو نئون فلکسی

تابلو نئون فلکسی یک نوع تابلو تبلیغاتی است که از نسل جدید تابلو های تبلیغاتی به شمار می آید. این نوع تابلوها از یک لوله نئونی انعطاف پذیر تشکیل شده اند که به شکل ها و طرح های مختلفی قابل خم می باشند. همچنین تابلو نئون فلکسی معمولا در تبلیغات خارجی مغازه ها، رستوران ها، کافه ها و سایر مکان ها برای جذابیت بیشتر و جلب توجه مشتریان به کار برده می شود. بطور کلی می توان گفت که این تابلو یک متریال نوری است که می توان آن را یک تابلو تبلیغاتی دانست که با استفاده از متریال های متفاوتی ساخته می شود. جهت سفارش تابلو نئون فلکسی می توانید از بهترین تابلو سازی تهران آن را سفارش دهید و از مزایای این تابلوی تبلیغاتی بهره مند شوید.

 

ساخت تابلو نئون فلکسی

 

تابلو نئون فلکسی چیست؟

همانطور که می دانید این تابلو یکی از روش های محبوب تبلیغاتی و برجسته سازی است که برای بسیاری از کسب و کارها در کشور کاربرد دارد. مواد تشکیل دهنده این تابلو، لامپ های نئون است که دارای قابلیت فراوانی برای نمایش لوگو و نام شرکت دارد. همچنین تابلو نئون فلکسی به دلیل اینکه از شفافیت بالایی برخوردار است، این قابلیت را دارد که در ساخت اشکال و نماد های مختلف به کار برده شود. بنابراین، شما می توانید طرح های خود را به صورت دقیق در تابلو های نئون فلکسی به کار ببرید. همچنین تابلو های نئون فلکسی نسبت به دیگر تابلو ها انرژی کمتری مصرف می کنند و در بسیاری از سازمان هایی که به دنبال کاهش هزینه های انرژی هستند، محبوبیت بسیاری دارد. همچنین در طرح های مختلفی همچون تابلو های مستطیلی، مربعی، دایره ای و طرح های سفارشی ساخته می شوند.

متریال ساخت انواع تابلو نئون فلکسی چیست؟

همانطور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم تابلو های نئون فلکسی به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. در ادامه قصد داریم تا شما را با متریال به کار رفته در این تابلو آشنا سازیم.

-تابلو نئون فلکسی و MDF

از روش های مونتاژ این تابلو استفاده از پلکسی و PVC می باشد. در ابتدا از دستگاه CNC و خراش دادن ورق MDF استفاده می شود. سپس نئون فلکسی درون قسمتهای خراشیده شده قرار می گیرد. از مزایای این روش می توان به تنوع رنگ و مقاومت بالای MDF اشاره کرد.

-تابلو نئون فلکسی و پلکسی گلاس

برای تابلوسازی فلکسی از روش هایی که بسیار پر کاربرد و پرطرفدار می باشد، استفاده از پلکسی گلاس در ساخت نئون فلکسی می باشد. همانطور که می دانید پلکسی گلاس یک نوع پلاستیک می باشد که با استفاده از دستگاهCNC، نئون فلکسی را درون آن قرار می دهند.

سپس با خراشیده شدن پلکسی گلاس ، نئون فلکسی را درون قسمت های گود شده قرار می دهند. در نتیجه بعد از سیم کشی این تابلو شاهد نورپردازی آن می باشیم.

-تابلو نئون فلکسی و PVC

PVC یک نوع پلاستیک پر کاربرد است که در صنعت پترو شیمی بسیار پرطرفدار می باشد. از PVC بیشتر در دکور سازی و ساختمان سازی استفاده می شود. همچنین در ساخت تابلوهای تبلیغاتی برای زیر سازی حروف های برجسته، تولید تابلو های نئون فلکسی و زیر سازی تابلو های لایت باکس به کار برده می شود. برای تولید این تابلو ابتدا طرح موردنظر خود را بر روی PVC با استفاده از دستگاهCNC حک نمایید و سپس نئون فلکسی را به وسیله مونتاژ در قسمت های کنده کاری شده قرار دهید.

 

ساخت تابلو نئون فلکسی

 

مزایای ساخت تابلو نئون فلکسی چیست؟

استفاده از تابلو نئون فلکسی دارای مزایای زیر می باشد:

-این تابلو از لوله های نئونی انعطاف پذیر ساخته شده است که به راحتی قابل خم شدن به شکلها و طرح های مختلف می باشد.

-تابلوهای نئون فلکسی بر خلاف نئون سنتی دارای طول عمر بالا و مصرف انرژی کمتری می باشند.

-نصب و نگهداری این نوع تابلوها ارزان تر از نئون سنتی است و همچنین از نظر مصرف انرژی بسیار با صرفه می باشند.

-تابلوهای نئون فلکسی دارای روشنایی بالا و قابل تنظیم هستند که باعث جلب توجه بیشتر مشتریان می شوند.

-این تابلو ها در برابر شرایط جوی و عوامل خارجی بسیار مقاوم هستند و برای مدت زمان طولانی کاربرد دارند.

تابلو نئون فلکسی چه کاربردی دارد؟

این تابلو ها در محیط های مختلف و همچنین در فضاهای داخلی و خارجی قابل استفاده می باشند .به طور کلی می توان گفت برای روشنایی تابلوهای تبلیغاتی بسیار مناسب می باشند.

مواد تشکیل دهنده ساخت تابلو نئون فلکسی چیست؟

مواد تشکیل دهنده تابلو نئون فلکسی شامل موارد زیر می باشد:

-لامپ نئون : بهتر است بدانید که از مواد اصلی در ساخت این تابلو، لامپ نئون می باشد. لامپ نئون شامل لوله های شفافی است که به وسیله گازهای داخل آن که شامل گاز آرگون و گاز نئون می باشد، الکتریسیته تولید می شود. در نتیجه نور مخصوصی را ایجاد کرده که به صورت شکل های مختلف نمایش داده می شود.

-کابل: یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده نئون فلکسی کابل است. کاربرد کابل، اتصال لامپ های نئون به منبع برق می باشند. همچنین به صورت یک رشته فلزی درون شیلد پلاستیکی قرار دارد. شما می توانید به هر طولی که نیاز دارید آن را برش دهید.

-فیبر نوری: فیبر نوری از مهمترین مواد تشکیل دهنده نئون فلکسی است. فیبر نوری از پلاستیک شفافی ساخته شده است که به اشکال مختلفی تقسیم بندی می شود. سپس با لامپ نئون ترکیب شده تا از این طریق به داخل فیبر نوری وارد شود.

-قطعات الکترونیکی: در رابطه با قطعات الکترونیکی بهتر است بدانید که شامل قطعات تشکیل دهنده همچون مقاومت ها، خازن ها و ترانزیستورها و دیودها می باشد. این قطعات برای کنترل نور و تامین انرژی لازم برای ساخت تابلو نئون فلکسی استفاده می شود.

 

 

ساخت تابلو نئون فلکسی

 

قیمت تابلو نئون فلکسی

بهتر است بدانید که قیمت تابلو نئون فلکسی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به عواملی همچون حروف های برجسته، طول و عرض تابلو و متریالی که بکار می رود اشاره نمود.

خدمات تابلو سازی عصر نوین

تابلو سازی عصر نوین همواره سعی کرده است که خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود عرضه نماید. اگر به دنبال تابلوسازی برای مغازه هستید می توانید از خدمات این تابلو سازی می توان به خدمات پس از فروش ، کیفیت بالا و طول عمر بالای تابلو ها اشاره نمود که فقط گوشه ای از خدمات بهترین تابلو سازی تهران می باشد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: