bazarnews

کد خبر: ۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس:
سید جواد ساداتی نژاد، تصمیم گیری انقلابی از سوی نهادهای مسئول را راهکار رفع مشکلات مالیاتی صاحبان صنایع دانست و اذعان کرد: در صورتی که این معضلات برطرف نشود اقتصاد و اشتغال منطقه مورد تهدید واقع خواهد شد.
بازارنیوز- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با بیان این که حل نشدن مشکلات مالیاتی موجب بلاتکلیفی صاحبان صنایع و مانع توسعه فعالیت آن‌ها شده است تاکید کرد: صاحبان صنایع، در خط مقدم اقتصاد کشور هستند و ممیزان مالیاتی می‌بایست از ابتدای فعالیت‌های ممیزی خود به جای پرونده سازی به دنبال رفع مشکلات و حمایت از روند تولید باشند.

سید جواد ساداتی نژاد عملکرد واحدهای صنعتی آران و بیدگل در شرایط دشوار اقتصاد کنونی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حالی که در برخی شهرها میزان تعطیلی کارخانجات و واحدهای تولیدی به ۵۰ درصد می‌رسد، این میزان به همت و تلاش صنعتگران شهرستان در آران و بیدگل حدود یک و دو دهم درصد است.

نماینده مردم در مجلس در ادامه راهکار رفع مشکلات مالیاتی صاحبان صنایع را تصمیم گیری انقلابی از سوی نهادهای مسئول دانست و اذعان کرد: در صورتی که این معضلات برطرف نشود اقتصاد و اشتغال منطقه مورد تهدید واقع خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شرایط سخت کنونی، ادامه روند فعالیت و تولید کارخانجان و واحدهای صنعتی شهرستان آران و بیدگل ستودنی است تاکید کرد: نهادهای مسئول در حوزه مالیاتی پرونده‌های مالیاتی واحدهایی را که احتمال تخلف در آن وجود دارد از سایر پرونده‌ها به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهند تا خللی در روند تولید سایر واحدها ایجاد نشود.
خبر آنلاین
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: