bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته دوم تیر ماه را صعودی دانست و صنایع فولادی و سیمانی را به عنوان پیشتازان این هفته بورس معرفی کرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته دوم تیر ماه اظهار کرد: بازار سهام در طول هفته‌های اخیر روند متعادلی داشته، اما با توجه به خاتمه فضای سیاسی متاثر از انتخابات ریاست جمهوری، انتظار می‌رود که روند آن در این هفته به صورت صعودی رقم خواهد خورد.

پیش‌بینی بورس در هفته دوم تیر ماه ۱۴۰۳/ پیشتازی فولادی‌ها و سیمانی‌ها در این هفته
این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: البته باید این نکته را هم یادآور شد که به دلیل تداوم برخی آثار روانی فضای انتخاباتی کشور، احتمال وقوع چنین روندی در ایام آغازین هفته یعنی شنبه و یکشنبه تا حدودی ضعیف به نظر می‌رسد، اما با بسته شدن کامل این پرونده، بازار سهام در میانه هفته و به تناسب شخص انتخاب شده به عنوان رئیس جمهور جدید کشور، روند صعودی را در پیش خواهد گرفت.


وی در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام یک از صنایع در هفته دوم تیر ماه شرایط بهتری را در مقایسه با سایر نماد‌ها تجربه خواهد کرد، گفت: در این هفته به نظر می‌رسد که صنایع بزرگ بازار وضعیت مطلوبی را پشت سر خواهند گذاشت؛ به بیانی ساده‌تر، پیش‌بینی می‌شود که صنایع فولادی، پتروشیمی و همچنین سیمانی در هفته دوم تیر ماه از بازدهی خوبی برخوردار خواهند بود.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: