bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
«برادران» در گفتگو با بازارنیوز پاسخ داد؛
معاون صنایع عمومی وزارت صمت ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته برای برخورد با کالا‌های تقلبی، حوزه‌های قطعات خودرو، مصنوعات طلا و سکه، محصولات دخانی و در نهایت لوازم خانگی را به عنوان اصناف دارای بیشترین محصول تقلبی عنوان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد مهدی برادران» معاون صنایع عمومی وزارت صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت مقابله با کالا‌های تقلبی اظهار کرد: در حال حاضر وزارت صمت در کنار اقدامات مناسبی همچون افزایش خدمات پس از فروش کالا، در نظر دارد که با تکیه بر قوانینی همچون مبارزه با کالای قاچاق، برخورد با محصولات بی کیفیت و تقلبی را بیشتر از قبل ادامه دهد.

کالای تقلبی در کدام صنف بیشتر است؟
معاون وزیر صمت افزود: اگرچه تاکنون اقدامات خوبی در زمینه آگاهی بخشی به مصرف‌کنندگان و همچنین پیوند سامانه‌های مرتبط با توزیع کالا صورت گرفته، اما هنوز در برخی از صنوف کشور ما همچنان شاهد معامله کالا‌های تقلبی هستیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر محصولات تقلبی عمدتاً در کدام یک از اصناف کشور مورد معامله قرار می‌گیرد، گفت: خرید و فروش این قبیل کالا بیشتر در حوزه‌هایی همچون  قطعات یدکی خودرو، مصنوعات طلا و سکه، محصولات دخانی و کالا‌های لوازم خانگی صورت می‌پذیرد. خوشبختانه معامله محصولات تقلبی در بخش لوازم خانگی طی یک یا دو سال اخیر بسیار کمتر از سنوات گذشته شده است.


مشروح گفته‌های برادران در کلیپ زیر مشاهده کنید؛




پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: