bazarnews

کد خبر: ۱۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
کمپانی هوآوی که هم‌اکنون سومین تولیدکننده برتر گوشی های هوشمند در جهان محسوب می شود، قصد دارد تا در نمایشگاه MWC 2017 و در کنار بزرگان دنیای تکنولوژی، از جدیدترین محصولات خود رونمایی و تمامی نگاه ها را به خود جلب کند
بازار نیوز -  این شرکت چینی پیش‌تر اعلام کرده بود که در جریان این مراسم و به طور خاص در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند) از اسمارت فون های پی 10 و پی 10 پلاس رونمایی خواهد کرد که اصلی ترین تفاوت آن ها در استفاده از نمایشگری مجهز به لبه های منحنی خواهد بود. 
 
اما امروز حساب توییتری evleaks@ در جدیدترین افشاگری خود، تصویری رندرشده از اسمارت فون هوآوی پی 10 را منتشر کرده است که مطابق با آن چه که در تصویر زیر می بینید، از نمایشگری تخت (Flat) و با حاشیه هایی اندک برخوردار است و در قسمت پشتی گوشی نیز، از سیستم دوربین دوگانه برای ثبت عکس هایی کم‌نظیر استفاده شده است.
 
و اما در خصوص سایر مشخصات این گوشی باید گفت که هوآوی پی 10، ویژگی هایی همچون نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، پردازنده هشت هسته ای کایرین 960 با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی Mali-G71، دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت را در دل خود جای داده است.
 
گفته می شود که این گوشی در دو مدل و با رم های 4 و 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد که مدل نخست با حافظه های داخلی 32 و 64 گیگابایتی و مدل دوم نیز با دو ظرفیت حافظه 64 و 128 گیگابایتی به دست علاقه‌مندان خواهد رسید.
 
همانطور که اشاره شد مدل پی 10 پلاس از نمایشگری با لبه های منحنی برخوردار خواهد بود و این یعنی طراحی نزدیک به گلکسی اس 7 اج سامسونگ که طرفداران زیادی نیز در سراسر جهان داشت. هوآوی چند روز قبل با انتشار ویدیویی اعلام کرده بود که این گوشی ها در رنگ های آبی، سبز و بنفش عرضه خواهد شد.
 تک شات

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: