bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
یکی از مهم‌ترین مراحلی که همواره برای بازرگانان در واردات کالا از دبی به ایران پرچالش بوده، مرحله ترخیص کالا است. تنها، کسانی می‌توانند این مرحله را با موفقیت و به راحتی طی کنند که از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند.

 

یکی از مهم‌ترین مراحلی که همواره برای بازرگانان در واردات کالا از دبی به ایران پرچالش بوده، مرحله ترخیص کالا است. تنها، کسانی می‌توانند این مرحله را با موفقیت و به راحتی طی کنند که از دانش و تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشند. اغلب بازرگانان به سراغ بهترین شرکت ترخیص کالا می‌روند که در انجام فرایند واردات و صادرات به اندازه کافی باتجربه باشد. شرکت‌های ترخیص کالای حرفه‌ای نقش بسیار مهمی را در حین ترخیص کالا ایفا می‌کنند. شرکت West Golden Cargo یکی از بهترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات حمل و نقل کالا از دبی به ایران و همچنین فرایند ترخیص کالا است که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم.

 

وظیفه شرکت ترخیص کالا چیست؟

شرکت‌های ترخیص کالا را با نام شرکت گمرک نیز می‌شناسند. این شرکت‌ها در طی فرایند ترخیص کالا برای تجارت‌های بین‌المللی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. یک شرکت ترخیص کالا وظیفه دارد تا به بررسی و انجام کارهای مربوط به ترخیص کالا و مسائل گمرکی بپردازد. این شرکت‌ها همواره دانش خود را در زمینه امور گمرکی و قوانین و مقررات مربوط به آن به‌روز می‌کنند و از پس انجام همه مراحل به صورت قانونی برمی‌آیند. شرکت‌های گمرکی نحوه همکاری با مقامات و نهادهای گمرکی را می‌دانند و باید مستندات و مدارک لازم را به آن‌ها تحویل دهند. از مهم‌ترین وظایف یک شرکت ترخیص کالا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه و جمع‌آوری اطلاعات درباره پرداخت مالیات
  • چگونگی پرداخت عوارض گمرک
  • تنظیم اسناد مورد نیاز

 

مراحل ترخیص کالا توسط شرکت‌ها

شرکت‌های بازرگانی برای ترخیص کالا، مراحل زیر را دنبال می‌کنند:

  1. شما به عنوان تاجر لازم است تا مدارک مربوط به کالای مورد نظر خود را به شرکت ترخیص کالای مربوطه ارائه دهید. این مدارک بارنامه، گواهی بازرسی، پیش‌فاکتور و گواهی مبدأ را شامل می‌شوند.
  2. شرکت مدارک را بررسی می‌کند تا از صحت اطلاعات آن‌ها مطمئن شود.
  3. بعد از آن شرکت ترخیص کالا، میزان عوارض گمرک و مالیات‌های آن را برآورد می‌کند. شما برای ادامه روند کار باید مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
  4. سپس، بازرسی کالا و تحویل آن انجام می‌گیرد. بعد از آنکه تأییدات نهایی صورت گرفت، کالای شما تحویل داده می‌شود و مراحل تسویه‌حساب نهایی انجام می‌گیرد. هزینه‌های ترخیص کالا، عوارض گمرکی و هزینه‌های حمل و نقل به تسویه‌حساب نهایی مربوط می‌شوند.

ویژگی‌های بهترین شرکت ترخیص کالا

در انتخاب بهترین شرکت ترخیص کالا حتماً ویژگی‌های زیر را در نظر داشته باشید:

  • برخورداری از ارتباطات قوی:

بهترین شرکت‌های ترخیص کالا برای انجام فعالیت‌های گمرکی ارتباطات قوی دارند و می‌توانند راهنمایی‌های خوبی را در زمینه ترخیص کالا ارائه دهند. ترخیص گمرک دبی با وست گلدن کارگو

  • برخورداری از تخصص و تجربه بالا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شرکت‌های ترخیص کالا حرفه‌‌ای، برخورداری از تخصص و تجربه کافی در زمینه فعالیت‌های گمرکی و ترخیص کالا است. داشتن تجربه در انجام موفقیت‌آمیز فرایندهای ترخیص کالا اهمیت به‌سزایی دارد. شرکت‌های ترخیص کالای معتبر می‌توانند به‌واسطه توانایی بالای خود، مراحل ترخیص کالا را بدون کوچک‌ترین مشکلی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

 

  • ارائه‌دهنده خدمات با مناسب‌ترین قیمت

یک شرکت ترخیص کالای خوب، خدمات خود را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. قیمتی که این مجموعه‌ها برای ارائه خدمات خود بیان می‌کنند، باید بازدهی و ارزش افزوده خوبی برای شما داشته باشد.

  • ترخیص کالا در زمانی کوتاه

بهترین شرکت ترخیص کالا می‌تواند خدمات خود را با سرعتی بالا ارائه دهد. خدمات آن‌ها در عین اینکه از کیفیت خوبی برخوردار هستند، در زمانی کوتاه و به‌سرعت انجام خواهند شد.

شرکت وست گلدن کارگو؛ بهترین شرکت ترخیص کالا

در صورتی که به دنبال یکی از بهترین شرکت‌های ترخیص کالا هستید، ما شرکت وست گلدن کارگو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت که در انجام امور واردات و صادرات از تخصص کافی برخوردار است، کلیدی برای دسترسی جهانی شما خواهد بود. West Golden Cargo نسبت به قوانین ترخیص کالا از فرودگاه دبی، از گمرکات دبی و جبل علی دانش کافی دارد و با داشتن ارتباطات قوی و ارزشمند، از بازرگانان در انجام فرایندهای واردات و صادرات حمایت می‌کند. از مهم‌ترین مزایای همکاری با این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت مشاوره رایگان

مشاوران وست گلدن کارگو بر تمامی قوانین تجارت بین‌المللی تسلط دارند و می‌توانند همه سؤالات شما را در رابطه با موضوعات تجاری مختلف پاسخ داده و در عین حال بهترین راهکار را به شما پیشنهاد دهند.

  • ارائه راهکارهای اقتصادی

اگر به دنبال شرکتی هستید که خدمات خود را با قیمتی منصفانه ارائه دهد، این شرکت بین 30 تا 50 درصد زیر قیمت بازار، کارهای مورد نظر شما را انجام خواهد داد.

  • ارائه راهکارهای مناسب

مشاوران وست گلدن کارگو با توجه به کالای شما و درخواستی که دارید، راهکارهای مناسب را در زمینه انتقال کالا ارائه می‌دهند.

  • رونق تجارت شما در سطح جهانی

شما تنها لازم است هدف خود را در تجارت بیان کنید و انجام امور پیچیده را به عهده متخصصان این شرکت بگذارید.

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: