bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته پایانی تیر ماه را متعادل پیش‌بینی کرد و به دلیل حجم پایین معاملات در طول هفته‌های اخیر، صنایع خاصی را به عنوان پیشتاز این هفته بورس معرفی نکرد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «پیام الیاس کردی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته پایانی تیرماه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، ما در روز‌های پایانی تیرماه با یک هفته اصطلاحاً زخمی مواجه هستیم که روند بازار سرمایه را متعادل رقم می‌زند.

پیش‌بینی بورس در هفته چهارم تیر ماه ۱۴۰۳/ کدام صنایع پیشتاز این هفته بازار سرمایه هستند؟
این کارشناس سرمایه همچین درباره دیگر علل متعادل بودن روند. بازار سرمایه در هفته پایانی تیرماه گفت: اگر چه انتخابات ریاست جمهوری پایان یافته و پزشکیان هم به عنوان رئیس جمهور جدید انتخاب شده است، اما هنوز مراسم تنفیذ و تحلیف او انجام نشده است؛ لذا بازار سهام هم متاثر از این مسئله همچنان منتظر تعیین تکلیف کابینه او خواهد ماند و تا آن زمان هم روند متعادلی را طی می‌کند.


وی همچنین درباره صنایع بورسی پیشتاز هفته چهارم تیر ماه هم گفت: ما در این هفته معاملات کم رمق و کم حجمی خواهیم داشت که همین امر باعث متعادل بودن بازار می‌شود؛ لذا، با توجه به این نکته هیچ یک از صنایع را نمی‌توان به عنوان پیشتاز این هفته بورس تلقی کرد.


الیاس کردی در پایان گفت: در حال حاضر نقدینگی خوبی در بازار نیست که بتواند به معاملات برخی از صنایع وزن خوبی ببخشد؛ اکنون ارزش معاملات بازار ۳ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان است که این عدد هم نمی‌تواند شرایط معاملات یک گروه بورسی خاص را تحریک کند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: