bazarnews

کد خبر: ۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
شاخص بورس اوراق بهادار در روز بیست و دوم آبان ماه سال 95، با 654 هزار واحد رشد به پله 79 هزار و 66 واحدی صعود کرد و شاخص فرابورس رشد 16.60 واحدی را تجربه کرد.
بازار نیوز - معاملات امروز بازار سهام (شنبه)، در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار تحت تاثیر رشد قیمت‌های جهانی، 600 واحد مثبت شد و به کانال 79 هزار واحدی ورود پیدا کرد.

معاملات امروز بازار سهام (شنبه)، در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار تحت تاثیر رشد قیمت‌های جهانی، 600 واحد مثبت شد و در ارتفاع 79 هزار و 12 واحدی قرار گرفت. 

در این بازار نمادهای «فملی»،‌ «فولاد»، «کگل»، «کچاد»، «وامید» و «فخوز» بیشترین تاثیر مثبت و نماد «فارس» بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص گذاشته‌اند. 

ارزش معاملات در این روز نیز، به 406 میلیارد تومان بالغ شد که از داد و ستد 1.14 میلیارد سهم طی 74 هزار و 636 نوبت حاصل شد. 

در میان صنایع بازار نیز، به ترتیب گروه‌های خودرو، فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. 

در بازار فرابورس نیز، آیفکس 16 واحد افزایش یافت و به ارتفاع 835 واحد رسید. در این بازار حجم معاملات 168 میلیون سهم با ارزشی بیش از 322 میلیارد تومان گزارش شد. نمادهای «میدکو»،‌ «زاگرس»، «مارون»، «ذوب»،‌ «شراز»،‌ «ارفع» و «خراسان» بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل این بازار گذاشتند. 

رشد شاخص بورس تحت تاثیر رشد قیمت‌های جهانی+نمودار
رشد شاخص بورس تحت تاثیر رشد قیمت‌های جهانی+نمودار
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: