bazarnews

کد خبر: ۲۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
با ورود پژو به بازار کراس اورهای شهری کوچک ایران از هم اکنون بحث پیرامون چالش آتی در این بخش از بازار خودروی کشور که اتفاقا یکی از داغ ترین سگمنت های بازار نیز است داغ و داغتر میشود.
بازار نیوز - اگر چه رقبای چینی در این بخش با دست پر حضور دارند و برخی از آنها همانند جک اس فایو توانسته کارنامه نسبتا موفقی از خود در بازار به ثبت برساند و محصول جدید چری نیز در اینده نزدیک با چهره و امکانات وسوه انگیزی معرفی خواهد شد  اما پیش بینی میشود اصلی ترین رقبای پژو یکی هموطن خوش استایلش یعنی رنو کپچر و دیگری سانگ یانگ تیوولی باشند.
دو خودرویی که علی رغم برخی سیاه نمایی ها و در کنار نقاط ضعف معمول هر خودرو اما طرفداران خاص خودشان را دارند و توانسته اند نظر مثبت خریداران را به خود جلب کنند.
حال باید دید ایا این عضو تازه وارد و پرحاشیه و کم آپشن پژو میتواند حریف این دو رقیب شود یا خیر....رقبایی که هر دو از نظر آپشن بی شک بر پژو برتری دارند اما خدمات پس از فروش گسترده ای در کشور به نسبت ایران خودرو ندارند، ضمن اینکه خبر میرسد بزودی کپچر نیز از کیلومتر چهارده جاده مخصوص خداحافظی کرده و احتمالا وارد سیستم فروش نگین خودرو میشود .

پس طی چند ماه اینده باید منتظر چالشهای جذابی در این بخش بازار بود......

اصلی ترین رقبای پژو در ایران را بشناسید
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: