bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰
اتوکشی لباس ها یکی از روتین های زندگی است. اما، اگر یک خیاط باشید، استفاده از اتو بخار مخزن دار می تواند برای شما کمی حیاتی تر و مهم تر باشد.

راهنمای خرید اتو بخار مخزن دار

اتوکشی لباس ها یکی از روتین های زندگی است. اما، اگر یک خیاط باشید، استفاده از اتو بخار مخزن دار می تواند برای شما کمی حیاتی تر و مهم تر باشد. چرا که باید کلیه لباس هایی که دوخته اید را به خوبی اتو کنید تا نما و جلوه کار شما را چند برابر کند و مشتری بعد از دیدن لباس آن را بپسندد و به ویژه با ورود فروش اینترنتی بتواند بدون پرو لباس، تصور کند که لباس چطور می تواند با استایلش همخوانی داشته باشد. به علاوه باید حجم زیادی از لباس را بتوانید اتو کنید. بنابراین به اتویی احتیاج دارید که بتواند حجم زیادی از لباس را اتو کند.  

اتو بخار مخزن دار چیست و چه مزایایی دارد؟

اتو بخار مخزن دار نوعی از اتو بخار است که مجهز به مخزن آب است و مخزن آن معمولا به صورت مجزا از بدنه اتو است. اتو بخارهای مخزنی قابلیت اتو لباس در تعداد بالا را دارند. به همین دلیل، برای خیاط‌ها، تولیدی کوچک و افرادی که باید تعداد زیادی لباس اتو کنند مناسب است. این اتو به دلیل مخزن مجزا می‌ تواند آب بیشتری را داخل خود نگه داشته و بخار مورد نیاز را با فشار بیشتر خارج کند. اتو مخزن دار به گونه ای طراحی شده است که مخزن روی میز قرار می گیرد و به وسیله یک سیم و شلنگی پلاستیکی به دسته اتو متصل شود.

 اتوهای بخار مخزن دار زمانی که صفحه آن ها سرد باشد نیز قابل استفاده بوده و لباس را به خوبی اتو می کند. این اتو در حالی که کفه زیرین و قابل تماس با لباس گرم نشده با کمک بخار آب لباس را اتو می کند. اتو مخزن دار به ویژه برای اتو کردن کت و شلوار مناسب است. چرا که کت و شلوار به گونه ای است که به سختی می توان آن را روی میز پهن کرده و اتو کنید. بنابراین، با استفاده از اتو بخار مخزنی به حالت ایستاده نیز می توانید کت و شلواری که دوختید را اتو کنید.

راهنمای خرید اتو بخار مخزن دار

مزایای اتو بخار مخزن دار

هر دستگاه توانایی برآورده کردن بعضی از نیازهای ما را برعهده دارد. همین موضوع باعث می شود متناسب با کاربری که محصول مورد نظر دارد، معایبی نیز داشته باشد. از مزایای اتو بخار مخزن دار می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  •       به صورت کاملا حرفه ای اتو می کند. به طوری که حتی چروک ترین لباس ها و پارچه ها را به راحتی اتو کرده و آن را مرتب می کند.
  •       کاربری آسانی دارد و با شدت بخاری که تولید می کند می تواند به خوبی چروک ها را حتی اگر خیلی عمیق باشند را نیز از بین ببرد.
  •       اتو بخار مخزن دار هوشمند است و می تواند میزان دمای خود را مطابق با جنس پارچه تنظیم کند که باعث می شود هم لباس آسیب نبیند، هم سرعت اتو کردن افزایش پیدا کند.
  •       مزیت خوب این دستگاه وزن کم آن است که هنگام اتو کردن تعداد زیاد لباس و پارچه می توانید به راحتی و بدون اینکه دستتان خسته شود لباس ها را اتو کنید.
  •       مقدار آبی که در اتو مخزن دار ذخیره می  شود، بیشتر از اتو بخار معمولی است و این باعث می شود سرعت شما را افزایش دهد. مدت زمانی که لازم است مخزن را در اتو معمولی پر کنید ذخیره می شود. چرا که مخزن برای مدت طولانی پر باقی می ماند و نیازی به پر کردن دائم این اتو نیست.  
  •       این اتو می تواند لباس ها را به صورت عمودی و در حالی که روی شانه لباس آویزان هستند را اتو کند و چروک های لباس را از بین ببرد.
  •       اتو مخزن دار قابلیت خاموش کردن دستگاه به طور خودکار را دارد. به همین جهت محصولی با ایمنی بالا است و حادثه ایجاد نمی کند. اگر به مدت طولانی از دستگاه در حالی که روشن است استفاده نکنید، به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

راهنمای خرید اتو بخار مخزن دار

انواع اتو بخار مخزن دار

اتو بخاری مخزن دار در دو دسته اتو مخزن دار ایستاده و دستی در بازار موجود است که هر کدام مزایا و کاربرد خاصی دارند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

اتو بخار مخزن دار ایستاده

اتو بخار مخزنی ایستاده یکی از مدل هایی است که در بوتیک‌ها، مزون‌های لباس و منازل نیز استفاده می شود و برای اتو کردن لباس هایی که حساس هستند گزینه مناسبی به حساب می آیند. این نوع اتوها کاربری ساده ای دارند و می توانید انواع پرده، روتختی، لباس رسمی و مجلسی را به حالت عمودی اتو کنید. این اتو برای از بین بردن چروک های عمقی سر آستین و یقه وسیله بسیار مناسبی است که می توانید برای آن فضای اختصاصی فراهم کنید تا بتوانید از این محصول استفاده کنید.

راهنمای خرید اتو بخار مخزن دار

اتو بخار مخزن دار دستی

اتو بخارهای مخزن دار دستی اتوهایی هستند که مخزن آن ها به صورت افقی روی میز قرار می گیرد و به لحاظ کاربری کمی شبیه به اتو ایستاده است که البته، تفاوت هایی نیز دارد. بعد از اتمام کار نیز می توانید اتو را روی مخزن آب قرار دهید تا به صورت مرتب تنها بخشی از فضا را اشغال کند. این اتو قابلیت اتو کردن حجم زیادی از لباس را دارد و می تواند دمای خود را نسبت به نوع پارچه را به صورت اتومات تنظیم کند.  

نکات مهم در هنگام خرید اتو بخار مخزن دار

هنگام خرید اتو بخار مخزنی باید به نکاتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد توجه کنید تا بتوانید اتویی مناسب و کاربردی تهیه کنید. اتویی که کار راه انداز است، دقیقا با اهداف شما همخوانی دارد و می تواند تعداد زیادی از لباس را اتو کند.

  •       اولین نکته این است که اتوهای مخزن دار قیمت بالایی دارند. اما، بسیار کاربردی هستند.
  •       اتو با کیفیت باید بتواند تنظیم دمای اتومات داشته باشد تا متناسب با نوع پارچه دمای خود را تنظیم کند و پارچه نسوزد.
  •       اتو مخزن دار 6 برابر اتو معمولی بخار تولید می کند. بنابراین، هنگام خرید توجه کنید که اتو بخار دارای مخزن باید بتواند بخار زیادی تولید کند تا بتواند چروک های عمیق را نیز از بین ببرد و لباس را صاف و مرتب تحویل دهد.
  •       به صورت خودکار خاموش شود تا در صورت فراموشی یا اینکه مشکلی پیش بیاید، اتو به صورت خودکار خاموش شده و باعث سوختن لباس نشده و ایمنی محیط را نیز همزمان حفظ کند.
  •       اتوهای مخزنی معمولا سبک هستند. اما، هنگام خرید توجه کنید محصولی را انتخاب کنید که سبک ترین حالت را داشته باشد تا با اتو کردن تعداد زیادی از لباس و پارچه خسته نشوید.

 

 

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: